Recenzie videoclip Lady Gaga "Bad Romance"

Articol publicat de Cailum

Oh-oh-oh-oh-oooh-oh-oh-oooh-oh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

"I want your love and
I want your revenge
You and me could write a bad romance"

Monica, sora lui Lexis, avea la status zilele astea o recomandare interesanta, Lady Gaga si ultimul ei clip la Bad romance, asa ca am zis sa incerc si a fost......... WOW, mindblowing !!!!!!! Pe cuvant, e cel mai tare clip de la Thriller-ul lui Michael incoace, nu-mi amintesc sa mai fii vazut un clip care sa ma dea pe spate din toate punctele de vedere (o concureaza Kylie, diva absoluta in inima mea cu clipurile ei absolut hipnotice si frumusetea de neegalat, dar tronul ii este amenintat si veti vedea de ce), este absolut fantastic.
Geniul consta in imbinarea perfecta dintre ritm, versuri, mesajul melodiei si cadre, imagini, coregrafie, hair, make-up si tinutele absolut fabuloase pe care le are tanti Gaga, tinute pe care am inteles ca ea le imagineaza, le creeaza si le da la croit. Bonusul suprem e ca absolut toate melodiile ei, asta insemnand tot albumul The Fame, inclusiv The Fame Monster cu un plus de 8 piese dintre care Bad Romance e cap de afis, absolut totul e conceput de ea. La ora actuala e singurul artist care merita tot respectul si admiratia pentru munca depusa.
E excentrica, efervescenta, fabuloasa, geniala, talentata si mai presus de toate ORIGINALA!!!! O ador!!!!
Iar toate adjectivele de mai sus reflecta perfect geniul ei in melodia si clipul care sustine piesa Bad Romance. Imi plac la nebunie cadrele de la inceput din camera cu sicriele sanitare (pe unul din ele sunt imprimate cu rosu o cruce si cuvantul "Monster", aluzie la albumul cu bonusuri, pe piata din 23 nov) cand lumina se reflecta succesiv in forma de dreptunghi pe peretii camerei, dupa care ies monstrii din sicriele sanitare, imbracati in latex alb si fara expresii faciale, deoarece si capetele sunt acoperite cu latex descoperind numai gura. Absolut fascinanti si sinistri, dar nu mai sinistri decat ea, the Lady intr-o cada, tot alba, cu ochii mariti de nebunie si degetele nevrotice, inclestate de marginea cazii.

Urmeaza exorcizarea din iubirea/relatia rea, nociva si maniaca si ultimele zbateri neputincioase in incercarea de a se agata de ce a fost candva (dansul sincron din fata LUI, cand Gaga danseaza in chiloti transparenti si o semiarmura din cristale, geniala tinuta) si totul culmineaza cu razbunarea...... ultimul cadru face toti banii, e absolut speechless. Bonusuri : tinuta extraterestra de pe "Walk, walk fashion baby/Work it/Move that bitch crazy" si faşele rosii de pe ultimul sincron din clip. Cadrul preferat ramane cel in care e ea in lenjerie neagra, prinsa intr-o ploaie de cristale/diamante. E cea mai frumoasa imagine.

Melodia e perfecta, toti cei prinsi in relatii nocive se vor regasi, gusta si trai in ritmul ei. Personal, imi aminteste de relatia cu mine insami si nu spun mai multe, asta explica un pic fascinatia fata de acest clip, dar acesta e doar un mic argument, "Bad Romance" se reflecta pe sine ca o mica bijuterie muzicala, o bucatica de arta ce reuneste alte arte, un sincretism ideal de imagine, muzica, coregrafie, dans, lumini, umbre si mai presus de toate fashion, machiaj si coafura.
Sfatul meu e sa nu ratati acest clip si aceasta artista. I-am ascultat si albumul care este fooooarte bun. Il recomand cu caldura si fac o reverenta in fata unui artist de referinta care va face istorie in industria muzicala, garantat.
Si acum.....