Skype si oamenii straini

2/05/2008 07:56:00 AM








[acest post contine expresii vulgare]


Mi-am adus aminte de vremurile trecute (acum un an) cand, vara fiind, n-aveam ce face si stateam pe skype de vorba cu diferiti oameni. Majoritatea erau cei dintr-o conferinta a unui australian. Foarte de treaba, poate si din cauza faptului ca erau mai in varsta si nu vorbea nonstop numai despre sex cum fac oilea astea mici.

Eh, azi am incercat sa ma conectez la o alta conferinta din asta si am dat de un grup de americani. Tineri, intre 18 si 22 de ani. Eh, subiectul de discutie : sex. Normal. Am izbucnit si i-am intrebat daca mai stiu si ei altceva inafara de pula si pizda, cuplari, futari samd. Asadar am schimbat momentan subiectul de discutie dupa care iau parte la o conferinta cu webcam. A mea nu se vedea bine *ce dracu o avea* dar in schimb m-am uitat cateva momente la ale celorlalti. Frate... era o tipa, de 18 ani care isi facuse piercing in sfarc. Baietii porci care este tot tipau "show boobs show boobs"... Bineinteles asta a si facut... si in detaliu, ne-a arat piercingul. Cum sa zic, nu am bagat de seama cine stie ce. Chiar n-am nimic impotriva, singura chestie e ca mi se pare foarte patetic sa faci asa ceva.

Desigur, stiu ca multi sunt tampiti si isi fac labe in direct la web si multe altele (ma scuzati ca sunt asa directa), dar parca mi-e mila de ei. Unii sunt prea limitati sau asta o fi modul lor de a se distra? Cu australienii chiar era misto, vorbeam despre multe chestii misto generale, puteai sa porti o discutie, dar astia.. una doua futai una doua futai. Get a life !

Inca o observatie in legatura cu aceste skypecasts... gaseai foarte multe in araba si turca, nimic in romana, foarte putine in engleza, nici una in alta limba straina (mi-ar fi fost de folos una in spaniola)... da' avea dreptate un amic "cum sa gasesti conferinte romanesti? Noi suntem cu 10 ani in urma" Pana la urma ma gandeam sa fac eu o conferinta pentru rumani, da' probabil ca o sa intre lumea sa injure sau sa etc. In nici un caz nu o sa se poata realiza o conversatie decenta, mereu exista muistii astia care se cred smecheri daca isi baga si isi dreg. Pacat, chiar pacat...

Update: ce-ar fi o conferinta intre bloggeri?

2 commentsuri:

Anonymous said...

Ciudat este ca, desi critici faptul ca nu ar face decat sa injure si etc., tu folosesti un ton vulgar.

Nu ti se pare?

Lexis said...

da, dar poti sa compari un blog personal scris cu o conferinta publica audio?