Azi, in cat suntem?

9/19/2007 12:31:00 PM


Total aiurita, total ametita... habar n-am pe ce planeta sunt. Ce zi... jez, ce zi... de dimineata, la scoala. Am iesit dupa amiaza. Dupa amiaza du-te sa te uiti dupa haine (necesitatile ce sa ii faci). Urasc sa merg la cumparaturi... mai ales de haine. God.. deci pe bune, nu vreau sa credeti ca sunt genul ala de "urasc pentru ca urasti" si zic asta numai ca sa ma pun bine cu partea masculina... Nu frate, chiar nu-mi place.

De dimineata a fost asa o faza tampita ca stateam in tramvai si imi venea sa ma uit numai la persoana din fata mea. Cine stie ce-o fi crezut... wotever...

O sa fac in sfarsit rost de un cablu de date pentru telefon sa scot ce-am pe acolo... panze de paianjeni si gandaci, apoi o sa postez pe aici ce nu e indecent (muhahahahhahahaha).

E 22.30, maine ma trezesc iar devreme. Tre' sa ma duc sa imi pun hainele in ordine, sa imi spal adidasii, sa fac dush, sa imi fac patu' sa ma imbrac in pijama si mie imi vine sa le dau pe toate naibii si sa pun capul pe tastatura, sa dorm aici.... sau sa plec departe. Da' unde cacat sa plec, n-am permis (dau examen marti), n-am masina.... pfffff.... nici n-am mai apucat sa vorbesc cu prietenii mei imaginari azi. Am venit acasa, zduf ZzzzzzzzzZZZZZZzzzzzzzzzzzz..... Alexandra? Alexandra nu e disponibila. Incercati mai tarziu.

Tocmai mi-am dat seama ca am nevoie si la baie, cred ca e urgent asa ca inchei si va zic Noapte buna.... deci noapte buna (*vruuuuuuuuuuuuuum*)

1 commentsuri:

Anonymous said...

fain da....17 septembrie? :D updateaza si tu... :D