Si veveritele in copaci...

9/07/2007 12:10:00 AM



Ieri, incep si eu sa umblu prin blogrollul meu, ca tot bloggeru' ce se respecta. La Piticu am dat de postul asta care mi-a starnit curiozitatea. Am urmarit linkurile apoi am citit tot blogul lui Adaam. Mi-a placut cum nareaza. Omu' chiar e talentat (nerecomandat pudicilor). Apoi zic "ah ok... wotever"... da' ce dracu' tot bat eu campii aici... the point is ce ne priveste pe noi viata lor personala? sincer... un post de la Piti hai treaca-mearga... nu stiu ce legatura are, nu ma bag, da' acum cinci minute am mai dat de un post si la Boioglu... apoi din nou am ajuns la Adaam care se ia de Piticu si tot asa. Care e placerea voastra sa va bagati in treburile altora?? Incerc doar sa inteleg, nimic altceva.

Din alte unghiuri: din punct de vedere literar, cei doi Andaa si Adaam sunt tare talentati. Daca publica vreunul dintre voi un roman sa ma anuntati si pe mine. Povestea voastra... are doua optiuni, fie e adevarat fie merge pe principiul "Imagination is more important than knowledge". Si zic eu... este a doua varianta asa ca rog cu umilinta lumea sa nu se mai ambaleze.

0 commentsuri: