Patania cu Emag si baietii de la Flanco

4/21/2011 01:17:00 PM

Vine Pastele, da? Si la noi in familie traditia este ca de Paste sa se ofere cadouri, la fel si de Craciun, zile de nastere, nume etc. Ai mei nu stiu sa lucreze pe calculator si deseori devin nostalgici si vor sa se uite la poze. Dupa cum majoritatea pozelor din ultimii ani sunt pe suport digital (dvd-uri sau pe hdd) m-am gandit sa le fac cadou anul acesta o rama foto digitala.

Am comandat astfel de la Emag cea mai ieftina rama foto digitala de 7 inchi (Serioux de 130 ron). Nu am comandat-o pentru ca sunt zgarcita, ci din 2 motive: 1. nu imi permit sa dau 500 de ron pe o rama foto digitala si 2. nu inteleg de ce as da atata pe o rama foto digitala.... ca pana la urma nu face nimic, e doar un ecran cu 3 butoane care are un slideshow...

In orice caz... ajung azi sa imi ridic comanda de la punctul de livrare de la Obor (din cadrul Flanco). Totul bine si frumos, pana cand ii rog pe baietii de acolo sa imi testeze rama foto. De la alte patanii deja prefer sa imi ridic comenzile personal si sa ii pun sa imi faca proba, ca asa e normal.... Si imi face tipul de acolo proba sau cel putin incearca si vede ca nu merge... Schimba priza... schimba iarasi priza... apasa pe alte butoane... nimic. Cheama pe cineva. Persoana respectiva repeta aceleasi chestii ca celalalt... Tot nu merge... Cheama pe altcineva... pe altcineva... De pana la urma au tras concluzia ca rama nu functioneaza.

Il cheama pe manager (presupun ca managerul era sau cel putin o ierarhie mai sus decat ei) si acesta imi spune ca daca vreau imi pot da banii inapoi si sa ma duc eu in Crangasi sa imi iau alta rama de la showroom-ul Emag. Le zic ca nu vreau... ca mie imi trebuie rama aia blestemata ca este cadou si am nevoie de ea azi (as fi facut un efort si as fi ridicat-o si maine la o adica da' maine am alte treburi si na.... mai greu)

In fine, dupa ce am stat pe acolo o juma' de ora.... apoi a primit managerul telefon de la Emag ca o sa imi aduca rama cu urmatoarea livrare de produse de dupa ora 18.00. Am zis OK, si-asa am treaba prin oras si pot trage de timp... merge.

O chestie de notat... in micul haos produs de rama mea nefunctionala un tip ma intreaba: cat ati dat pe rama? Ii zic ca 130 ron la care el scoate un "aaaah, da... " in sensul de "pai daca ai luat-o pe cea mai ieftina, normal ca nu merge". Da, eu am raspuns cu o injuratura in gand, da' nu am mai spus nimic cu voce tare ca nu e frumos si nu sunt o persoana agresiva verbal (yeah, right)

Anyways... au fost draguti in rest si am plecat de acolo in ideea ca vin dupa ora 18.

Am revenit pe la 17.45 si am intrat din nou in Flanco sa intreb de rama, ca poate venise mai devreme. Nu venise. OK, nici o problema. Am revenit la 18.30 si cand mi-a venit randul la coada sa imi ridic rama m-au luat astia care lucreaza acolo (era alta tura mi se pare) cu o atitudine de mi-a venit sa imi dau palme.

De fapt unul dintre ei era problema... Pentru ca in momentul in care l-am rugat pe tipul care mi-a aratat rama sa mi-o si probeze a sarit de cur in sus celalalt ca "Noi nu probam aici, ca n-avem ce sa probam"...
Zic "Domn'e cum sa nu probati? Pai azi de dimineata cum mi-ati probat-o? Nu tre' sa o bagati decat in priza si sa ii dati drumu'. De dimineata nu mergea si mi-au adus alta... "
La care asta micu' tot o tinea pe a lui ca nu probeaza ca nu si nu....

Eu sincer n-am inteles faza. N-am plecat de acolo pana nu mi-au probat-o pentru ca nu mi se parea normal si n-am inteles atitudinea tipului de a refuza sa imi faca proba la ea, care era faza? Ti-e lene? Ai nervi? Lasa-ma, frate, ca nu tie ti-au adus o rama defecta si a trebuit dupa aia sa pierzi timpul in oras ca sa poti sa ridici una buna... Unii oameni n-au nici un pic de logica in gandire si sincer, astia merita o partida de injuraturi ca la carte, da'-s fata finuta si oricum am fost multumita ca intr-un sfarsit mi-au adus o rama buna si cei de la Emag au fost profesionisti asa ca am zis treaca-mearga. Nu pot sa zic ca nu m-a enervat, m-a enervat... imi venea sa il bat, sa il injur da' asta e... I'm a lady... desi uneori e bine sa fii si de alta etnie.

Baietii de care zic lucrau la Flanco, deci Emag-ul a lucrat profesionist din punctul meu de vedere, n-am avut treaba cu ei, da' astia mici de la Flanco ar trebui sa faca ceva cursuri de relatii cu clientii ca unii sunt cam depasiti de unele situatii... adica da-o-n sconcs de treaba si managerul a fost mai dragut, bre :) Se poate?

Update 22.04.2011: Oh, wow... tocmai am primit un telefon de la directorul magazinului Flanco in care si-a cerut personal scuze si mi-a oferit si un card reducere. Nu-mi vine sa cred... exista astfel de atitudini in magazinele de la noi? Omg... exista... wow... sunt inca in soc... foarte tare! frate...

4 commentsuri:

Ionut said...

Daca nu ma insel, Flanco si Emag sunt sub acceasi umbrela Asesoft.
Din pacate, aia de lucreZa in magazine sunt platiti de mizerie si probabil si d-aia nu se cere exigenta la angajare.
Bine ca ai rezolvat.
Paste fericit !

Lexis said...

Mi-a trecut supararea ca si-au cerut scuze :) Paste fericit si tie!

adleras said...

Nu le trebuie un curs de relatii cu clientii ci doar cei 7 ani de acasa :)

Foarte frumos gestul din final. Nu ma asteptam.

In Timisoara am fost la un singur Flanco si toti angajatii au fost foarte de treaba, dornici sa ma ajute cu orice.

Florin said...

Ca sa nu fiti doar voi cu probleme legate de Flanco Obor si ridicarea coletelor Emag de acolo, mai adaug eu una de ieri.

Am comandat si platit online un produs acum o saptamana si am ales ca punct de ridicare Flanco Obor, ca e mai aproape. Desigur ca ma asteptam ca lucrurile sa mearga la fel ca la sediul Emag din Crangasi, dar se pare ca lucrurile nu sunt chiar asa.

In comanda am precizat ca o sa pot sa ridic produsul doar incepand cu ziua de marti (comanda a fost facuta joi); in ziua comenzii a venit si mesajul cum ca pot ridica produsul (memorii DDR) dupa ora 19, dar fiind plecat deja nu aveam ce face.

Totul ok, pana revin in oras, miercuri seara. Joi, adica ieri, merg sa ridic produsul. Si in loc sa il ridic, il cauta oamenii si in final sa imi spuna ca a fost trimis inapoi la Emag. A durat vreo 15 minute balbaiala angajatilor de acolo, intre timp am facut si o sesizare la nr de fix al Emag si am primit si de acolo raspunsul cum ca Flanco Obor functioneaza ca un fel de punct de coletarie si produsul se trimite inapoi daca nu e ridicat repede.

Si acum intreb eu: ce vina am eu ca nu fac un text mare cat China cu "Baa, il ridici cand zici tu acolo ca altfel o iei de la capat cu asteptatul si ridicatul produsului", sau ca ei nu dau un telefon inainte de a returna produsul?

Adica eu pentru ce am zis ca vreau sa il ridic din Obor, daca in final nu il pot ridica de acolo cand pot eu? Pana si Posta Romana tine coletul timp de o saptamana.

In concluzie tanti de la telefon mi-a promis ca ma trece cu urgenta si in functie de stocul furnizorului o sa il primesc (iar) produsul. Am ales sa vina tot la Obor, sa vedem daca de data asta se descurca mai bine.


Apropo, din 3 oameni aflati la coada, 2 eram cu probleme. O tanti primise mesaj ca poate sa ridice produsul si acolo angajatii nu il gaseau. De la Emag figura plecat, dar la ei nu era nicaieri.


Azi aflu deznodamantul memoriilor mele. Va tin la curent.