Concluzia?

4/03/2008 10:09:00 AM

De curand am vorbit in conferinta cu tipa din State de care v-am mai povestit si cu inca cativa british ppl din United Kingdom. Trebuie sa spun ca numai cu cei in varsta se poate discuta normal pentru ca cei sub 30 sunt imposibili, dupa cum am mai zis. Si povestea tipa la un moment dat ca mama ei s-a imbolnavit si a avut niste probleme. Medicii i-au interzis sa mai conduca, moment al povestirii in care se exprima ceva de genul:

Forbiddin' her to drive was like taking away her freedom.

Si ramasesem chiar putin surprinsa si nu din cauza a ce a spus, ci mi-am dat seama de diferenta uriasa dintre noi si SUA. A fost chiar wow, mie mi se intampla ca atunci cand un amic/cunostinta afla ca am permis e ceva gen :

Wow, tu vorbesti serios? Ce misto, bravo.

Si cand ii spun unui american ca am permis de conducere, raspunsul e:

Who doesn't?

De-asta si evit sa mai aduc in discutie problema cu driving license-ul :))

2 commentsuri:

Anonymous said...

Poate vei avea ocazia vreodata sa traiesti cel putin 1 luna in Europa de West, sa vezi diferenta :)

Lexis said...

sper ;))