Nu-nu-nu

4/05/2008 02:22:00 PM

E o sambata seara interesanta, dar o data stinsa lampa ia cu ea si ultima urma de originalitate a serii. Ascult muzica la castile mele ieftine si noi. O prostie de muzica, nici nu imi place. Probabil o ascult din obisnuinta. Dorm pe mine, trag de mine pentru ca mi-e urat sa dorm. Odata ce voi pune capul pe perna, o sa incep sa ma gandesc la prostii. Vise cu ochii deschisi, vise triste, intamplari triste. Nimic normal pana aici. Ma gandesc la multe, da' probabil e din obisnuinta.

Ma tot uit ca pe trafic.ro scrie ca majoritatea cititorilor vin de pe blogger.com. Ma intreb cum ajung aici. Bine, e momentul in care stau degeaba si scriu pe blog. Mi-e somn, am mai zis? Asta zici ca e o dubla dintr-aia haioasa la interviu. Ptiu, ptiu.. :))

Ce-ar trebui sa mai zic... asha. Un cenaclu la care va invit sa participati. Maine, 6 aprilie, de la ora 16. Mai multe detalii aici.

Am vazut Mona Lisa smile si mi-a placut. Vi-l recomand.

Ah da, zilele astea am innebunit. Cred ca.. nu, clar am innebunit. Ma tot uit la mobila si calculez in mod inconstient preturi si imi zic "Eeeeeeh... cand oi fi la casa meaaaa..." Now what the F... :-B

5 commentsuri:

Anonymous said...

Cum a fost la cenaclu?

P.S. Cand ma iei si pe mine? :D

Lexis said...

Ah, pai eu n-am fost, too far from me. Plus ca duminica e zi de lenevit, plus vremea urata de afara... ehe

Anonymous said...

Haha, să vezi când începi să calculezi dimensiuni+bani la mobilă :)) şi la casă. Sfatul meu: să nu joci Sims că te apucă bâtzâiala :))

carmen said...

imi pllace blogul tau - abia am inceput sa-l citesc but I like it! :)

Lexis said...

ma bucur, bine ai venit :)