Oboseala

4/15/2008 04:22:00 AM

Se pare ca in ultima vreme nu mai am timp sa fac nimic. Nici pe blog nu mai scriu. Nici poezii/proza nu mai scriu. Of, ce groaznic e sa uiti ce iti place. Ai un milion de chestii de care sa nu uiti si nu mai stii de capul tau. Uneori uit sa beau sau sa mananc. Lol, i se mai intampla cuiva chestia asta?

In ultima vreme am dat de multe concursuri si activitati la care as vrea sa particip, la care lumea imi spune sa particip. De fapt unii chiar insista sa particip. Cu greu imi amintesc sa fac ce trebuie. Sunt prea multe. Simt ca ma sufoc. Nici nu mai stiu de mine. La film n-am mai mers de anul trecut. In parc, la fel... Doamne, si macar de-as face ce imi place in timpul asta. Macar de-as fi mai energica sa fug incolo si incoa si nu sa ma tarasca precum un melc, lasand si o dara de lene in urma ca sa paseasca si altii in ea.

Da, singura chestie misto pe care am facut-o zilele trecute a fost condusul de 10 minute. Sisisisi... ah, si mi-am luat un birou. Si l-am asamblat. Am mai zis? Am stat 4 ore sa il facem. Am reusit, dupa 2 dezasamblari si mii de draci. Da' e misto si ce e misto in final, merita. O sa mai scriu cand am despre ce si cand am timp. Sper ca urmatoarea sa fie o postare mai pozitiva, optimista si mai cheffull :))

2 commentsuri:

Anonymous said...

Cu mâncatul se întâmplă şi la case mai mari... :D Dar vezi cum găseşti ceva ce îţi place că nu e bine să trăieşti din inerţie.

Lexis said...

eh, deocamdata sunt ogbligata sa fac ce nu imi place. dar trece, trece...