Duminică

4/26/2009 07:59:00 AM

O nouă săptămână de muncă ne aşteaptă, yey... not. Ia să vedem ce am realizat weekendul asta..

Am avut parte de o zi în care am învăţat cum se pierde vremea. Cu asta mi-am făcut viaţa mai grea că au mai trecut două zile libere în care puteam face ceva pentru facultate şi cu toate astea n-am mişcat un deget. Yep, that's me...

M-am bătut cu fi-mea.

Am luat parte la un cutremur. Am twitterit şi bloggerit despre cutremur. M-am temut de replică, mai ales că a fost primul pe care l-am simţit şi conştientizat. Eh asta e, nu s-a întâmplat nimic. După aia m-am uitat la H.P. 5. Uber mega bestială lupta aia de la sfârşit.

Am adormit pe la 1, m-am trezit după fix 8 ore de somn. Am citit iar Cartea Gesturilor şi iată-mă, gata de o noua săptămână de muncă. Oh yey, iar nu o să se întâmple nimic... iar o să mergem pe jos, iariariar...

0 commentsuri: