Ce spunea geanta mea despre mine?

3/28/2010 10:56:00 AM

Well... am trecut si eu printr-o fază... câteva săptămâni... Şi anume, mi-am prins de geantă diverse insigne care spuneau lucruri.

Cu toate astea, nu am ţinut seama de tipurile de oameni care îmi văd geanta în fiecare zi şi nici de pătura socială în care mă învârt sau cu care îmi petrec timp destul de indelungat zilnic. Aşa arăta geanta mea înainte să îmi dau seama de prostia pe care o făcusem (asta apropo de greşeli pe care le fac în legătură cu propria ţinută)


Ei bine, geanta mea a fost citită greşit de mulţi oameni. Ea era făcută să arate aşa doar pentru tipii drăguţi care ştiu engleza, deci cu un anumit background, cu o anumită cultură, potenţiali prieteni (as in BF). N-a fost aşa... de fapt geanta mea striga "disperare", dar din păcate sau poate din fericire nu a fost "citită" nici aşa. În funcţie de om, fiecare înţelegea diferit, am văzut asta pe expresia feţei lor când întorceau capul după poziţia fiecărei insigne şi se scărpinau în cap....

Insigna cu Evanescence pun pariu că de cele mai multe ori era citită ca "E-va-ne... ce? ce căcat e aia?"
Insigna cu "Young, Free and Single" probabil de cele mai multe ori era citită ca "Ioung, free and sing... ce? Ah, asta se crede mare englezoaică, 'rasa în cur de spălăciţi"
Insigna cu "Suflet de cititor feroce" cu siguranţă era interpretată ca "Se crede mare cultivată"...

Nu asta voiau să spună... Trebuia citită ca "Sunt singură, sunt în căutare, ştiu să citesc şi o fac ocazional şi nu spun "nu" rock-ului alternativ" Iar buburuza ataşată adaugă "mă mândresc cu şi îmi place ceea ce fac". Sure, mi-am dat seama că totul se reduce la "sunt disperată şi patetică" aşa că am scos două dintre insigne şi am pus-o pe următoarea...




Şi cu asta vreau să zic "Nu-mi pasă ce crezi despre mine, sunt cine sunt", dar sigur va rămâne şi ea la stadiul de cap întors şi scărpinat în cap.



0 commentsuri: