Sa o ajutam pe dna. Necula!

2/03/2011 09:04:00 AM

Am cunoscut-o pe doamna Cristina Necula in 2006-2007, cand am castigat niste premii la festivalul Mihai Eminescu. Am aflat acum cateva minute ca s-a imbolnavit de "encefalomielita demielinizanta cu parapareza dreapta" si a fost un soc pentru mine, sincer, pentru ca este o femeie deosebita. Chiar daca nu mi-a fost profesoara, mi-am dat seama din putinele conversatii pe care le-am avut cu dumneai ca este o persoana buna la inima, blanda, care merita ajutorul, rar am intalnit oameni ca ea. Imi e greu sa imi gasesc cuvintele, e o persoana cu un optimism si o bunatate iesite din comun si daca puteti sa o ajutati, va rog, nu ezitati!

Aici puteti gasi pagina de Facebook
Si aici un alt blog unde a mai scris cineva despre ea.... daca vreti sa aflati mai multe detalii.

0 commentsuri: