Un site de seriale eficient

2/16/2011 08:28:00 AM

Cand eram in sesiune am aflat despre un site, Vplay.ro, unde poti viziona seriale online. Nu credeam ca cineva a reusit sa puna la punct un site de acest gen, unde nu trebuie sa instalezi nimic pentru a viziona serialele... nu tu plugin, nu tu quickplayer, vlc sau alte programe. Si daca exista un asemenea site sigur nu imi mergea mie, nu era la curent cu serialele aparute si asa mai departe. Mi s-a dovedit contrarul.

Mai pe scurt: vplay.ro e o raritate de site pentru ca are o gramada de chestii misto...

1. pentru a urmari serialele trebuie doar sa iti faci un cont.
2. serialele sunt updatate constant
3. se vede bine, se aude bine
4. nu trebuie sa iti instalezi absolut nimic in plus pentru ca merge cu Flash
5. pe langa toate astea, serialele au si subtitrare (majoritatea)! Si e o subtitrare chiar acceptabila...

Singurul inconvenient (daca il pot numi asa) este limita de episoade pe zi. Nu ai voie sa vezi mai mult de 3 episoade! Pentru a vedea nelimitat trebuie sa platesti un fel de abonament VIP. Mi se pare super OK pentru ca... e comod si se vede foarte bine. Daca as avea bani as fi tentata sa imi fac si eu abonament, dar dat fiind faptul ca imi plac foarte mult serialele, cred ca nu as mai avea niciun fel de viata. Non-stop as sta pe site, urmarind seriale.

Saptamana asta echipa vplay mi-a facut o surpriza - 7 zile de VIP. Asa am vazut in 2-3 zile un intreg sezon Flash Forward, serial la care o sa fac un review maine...

Pe curand!

Update: In urma schimbarilor de categorii si difuzare a serialelor, postarea nu mai e valabila. Au facut siteul muci !

3 commentsuri:

Lilia said...

Numai ca, a doua zi daca vrei sa vezi, tr sa platesti. Sau sa astepti cate 30 min pentru fiecare episod ales.
Pentru unele seriale ( cum e cel la care ma uit eu), sunetul e inainte, imaginea dupa.. i-as bombani de mama focului daca as mai da si bani..
Dar in schimb, prima zi... mamaa, mamaa, am vazut vreo 10 episoade, brici!! o placere!! A doua zi, m-am dezumflat.

Lexis said...

mie mi-au mers bine de fiecare data :) cred ca e ceva de la calc. daca nu ti-a mers bine, cum ai zis cu sunetul si imaginea... Si da, mie nu mi se pare o idee asa rea sa platesti ca sa vezi nelimitat... pentru ca pana la urma ce fac ei costa. Costa sa ai un domeniu, pe cineva care sa aiba grija de el, cineva care sa iti traduca episoadele si asa mai departe.

Lilia said...

Nu, serialul ala pe care il vad eu, chiar e cu probleme, pentru ca mai sunt comentarii acolo. Se mai plang si altii.

De traduceri nu stiu, ca eu nu am gasit cu subtitre ro, doar cu eng sau deloc.

Nu am zis ca e rau ca ei au o taxa, pana la urma e o afacere a lor.
Am zis doar ca eu m-am dezumflat :D
Na, apucasem sa ma entuziasmez.

Oricum, astea cu costurile intretinerii, nu sunt motivul suficient, ca sa fie site-ul cu plata.

Ca e o afacere a lor, da. Mai degraba asa au conceput ei afacerea de la icneput.

Dar ei pot castiga si din mii de vizite pe zi, din reclama,etc.