Avem caldura.... sufleteasca

10/25/2007 09:33:00 AM


Gata, de azi nu mai beau cafea de la automat. Trebuie sa gasesc o alta metoda de a sta treaza, daca aveti idei sunteti bineveniti sa le impartasiti.
Am aplicat pentru un job. E unul pe care il caut de foarte mult timp. Corector la un ziar. Deci... am gasit.... deci huhaaa! am aplicat... da' nu o sa raspunda nimeni pentru ca n-am ce cauta ei etc. Cred ca daca-s mai mititica nu stiu cu ce se mananca gramatica si alea alea... their lost :-J :))
Gata, cre' ca de azi o sa mananc si sanatos.
De ieri nu mai urasc rozu'. Ha ! De ce ? Pentru caaaaaa.... am primit cadou un halat de baie calduros, pufos si albastru cu inimioare roz-rosii... si imi place... asa ca... pana la urma... e ok. Am facut pace cu aceasta culoare :D.
Ascult melodii chinezesti amintindu-mi de vremuri :(... of...
Marti dau examen din nou, pray with me here... Ah, btw, tata mai vrea sa fac o sedinta cu Zuzu... eu nu :-L Moaaa.. nu mai vreau neneeee :((.... nu mai vreaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :(((((((((((((
Mi-e frig si taaaare m-am saturat de situatia asta ! Fug !
Vreau sa plec, asa am un dor de duca... pfoai...
Sa va dezvalui un secret: mi-ar placea sa fac stand up comedy.... macar sa incerc, daaaar....
Hai ca revin...
Aaaaaaaaaaaa.... pi es. recomandati-mi si mie un film misto ca tare am chef de-o "vizionare placuta".

0 commentsuri: