Targul anticarilor

10/06/2007 11:04:00 AM




Vineri, cand am iesit de la ore, am stabilit sa merg cu o colega in parcul obor la targul anticarilor deschis zilele astea. Ne-am distrat pe cinste cu preturile care erau de-a dreptul lifesuckin'/breath takin. Cel mai amuzant vanzator a fost cel care a cerut 10 lei pe o cruciulita prapadita de la Cool girl (sau asa ceva) care se dadea cadou acum cativa ani. Mi-am cumparat o pisica de jad (cica) , un obiect decorativ si o insigna pe care scrie "Patrula scolara de circulatie" :)) Din primele doua obiecte au iesit pozele astea care imi plac nespus de mult. Sper sa va placa si voua...

2 commentsuri:

Anonymous said...

da, mah, dar tot mosu' a fost cel mai amuzant =))
si referitort la preturi...obiectele care intr-adevar isi aveau locul acolo, adica antichitatile (nu cruciulitele din Cool Girl :-L ) isi meritau pretul...absolut superba mobila aceea veche :X

Lexis said...

Daaaaaa.... mobila si obiectele de argint of course, da' celelalte... mai ales polaroidul de 50 de lei :))) God, i'll never forget this :))