De dimineata...

10/03/2007 07:47:00 AM







Azi am plecat... devreme de acasa. Pe drum am filmat... cu telefonul. Calitatea? Proasta, cu toate astea mi-a placut ce-a iesit. De data asta incerc sa il urc pe trilulilu ca asta pe blogger se misca in reluare si ma enerveaza (o sa il pun in posturile viitoare). Ati vazut (in special cei de pe mess, carora le-am dat mesaje) ca s-a deschis a doua etapa a concursului bloggeri.ro. Weeeeeeeeellll... de data asta vreau voturi pentru ca imi place cum a iesit articolul :)) Asa caaaa.... daca treceti pe aici, treceti si pe aici. (sper sa mearga linku', am avut probleme) si votati articolul de mai jos daca v-a placut, daca nu v-a placut inchideti si treceti mai departe :D.

Demult tot zic in sus si in jos de camera video/foto blabla. Eh, si v-am zis ca am facut rost de cablu de date de la un coleg... am innebunit lumea cu filmatu' si cu pozatu'. Nu ies bine, dar ies :)). Am mai pus pe aici filmari bla bla, azi m-am gandit sa pun niste poze "artistice" sa imi ziceti ce parere aveti... ma astept sa va referiti mai mult la idee, nu la calitatea imaginii ca nah...

2 commentsuri:

fotomaniacu said...

Mie imi plac mult imaginile. Cu telefonul se pot face imagini superbe. Mergeti si vedeti la google cuvintul lomo si lomgraphie... nu conteaza calitatea imaginii ci sentimentul si arta. Arta se poate face cu orice. Bravo! Sa nu umblati dupa aparat foto acu, sa stoarceti tot ce se poate face din telefon.
Cel mult un telefon cu camera de 2 MP va poate ajuta - eu am poze tiparite in Washington Post facute cu Sony Ericsson 750i... deci se poate...

Lexis said...

pai eu le-am facut cu sony ericsson k310i, deci tot pe acolo :)) Oricum, va multumesc mult de parere.

Toate cele bune