Curios din fire

10/22/2007 07:06:00 AM


Imi doresc:

Sa nu fie asa tarziu

Sa vizitez Sibiul

Sa fiu deja la facultate

Sa am permis

Sa am masina de teren

Sa am job

Sa fie aceeasi vreme, dar fara noroi si fara frig

Sa imi placa ce fac

Sa nu mai stranut in momente nepotrivite

Sa dorm cat vrea muschiu’ meu

Sa am cafea cu lapte in sticle (cu pai) atasate de cap

Sa calatoresc

Sa fie Craciun

Sa fiu indiferenta

Sa imi tin emotiile in frau

Sa scap de emotiile in plus

Sa scriu de mana frumos

Sa glumesc pe placul lui stii-tu-cine

Sa ma apuc de invatat si de lucrat la atestat

Sa nu imi mai inghete picioarele

Sa iti vezi de treaba ta

O noua pereche de adidasi

O camera de filmat mica

Sa am vointa

Sa nu mai vorbesc de una singura

Sa continui a castiga prin tacere

Sa am parul ondulat

Sa ma cunosti

Sa nu imi placa ochii albastri

Sa stiu sa imi fac singura hainele

Sa nu mai uit sa imi iau guma de mestecat

Sa am marunt cand trebuie sa imi cumpar bilete ratb (vezi poza de mai sus)

Sa nu mai ai impactul pe care il ai asupra mea

O bratara de argint care sa nu se rupa

Sa stau in alt oras

Un buchet mare de garoafe rosii

Sa am 3 perechi de ochi

Sa nu si-o mai traga astia seara in cablurile de net

Sa imi petrec macar o zi cu stii-tu-cine

Sa nu ma lase niciodata batriile d la tstatra (ce ziceam... )

Sa existi

Sa nu imi doresc tot ce imi doresc.

Asta a fost mica exceptie de la regula. In mod normal nu as fi zis nici in ruptul capului chestiile astea, dar provocarea ramane provocare. Sa vedem daca tu si restul aveti curaj sa spuneti ce va doriti.

3 commentsuri:

Anonymous said...

Super tare :D

Lexis said...

Coming that from you is like I love you :))

Dorin Vancea said...

Imi doresc doar sa traiesc, si o fac :)