Douazecizeroopt II

1/01/2008 07:04:00 AM

[ATENTIE! Acest post contine poze cu mancare -de care oricum nu ne-am prea atins desi arata bine- si nu este recomandat celor carora le este fuame, rugam sa intelegeti situatia, multumim!]

Totul pregatit, masa, brad, caldura, foarte frumos. Am primit un cadou absolut de neinlocuit, un cd cu niste filmari din anii trecuti si ne-am adus aminte cat de schimbate eram... de fapt cat de schimbate suntem.

Am mancat un piciorus mic de caracatita :D si nu mi-a placut. S-a gustat si din prajitura facuta de mine *batting eyelashes* si nu a murit nimeni din fericire Hihi... ba chiar am primit complimente, nu mint ! :-))
Si dupa ce ne-am indopat bine cu aperitiv, nimeni n-a mai avut loc si de friptura asa ca a ramas neatinsa....

dar am facut floricele la microunde si am supravegheat....

...cu bautura nu am exagerat, martini si sampanie :D [eu am fost singura care aproape si-a terminat paharul de martini, cine stie cunoaste :-))], dar si eu si Sandra eram cam vesele dupa care foarte somnoroase.

Apoi a venit si superbul tort (de casa !!!!!)... care tot neatins a ramas...

...Aaaaa... era sa uit, deci... porumbul si ceapa murate in miniatura... eu una n-am mai vazut, este absolut nostim!

Anul asta asadar, ne-am facut de cap. Am si un filmulet in care dansez pe Tom Jones da' e prea mare ca sa il postez asa ca... :D pacat :D Am stat pana de dimineata la 5 si la 9.30 eram in drum spre casa. In total a fost foarte frumos, este foarte placut sa fii impreuna cu cei mai dragi prieteni cu toate ca mi-a lipsit putin si familia si m-am gandit la fiecare in parte. Cu toate astea (nush daca ma repet) parca am avut asa un presentiment nu-prea-bun in legatura cu anul 2008 si a parut asa real si si si... sa speram ca e un nimic, chiar daca de obicei se intampla sa am dreptate. Lasa sa n-am de data asta...

Sper ca si voi ati avut un Revelion frumos, alaturi de cei dragi. Daca aveti poze sau filmari sa nu ezitati a le impartasi.

Va salut cu drag

1 commentsuri:

OLiX said...

ehh, hai ca e bine si asa :) ma bucur ca ai avut un revelion ok :)