Retrospectiva

1/05/2008 09:04:00 AM

Asadar, voi scrie de ce sunt multumita si nemultumita... in legatura cu ce a trecut si ce va urma.

Multumita:

In 2007 am scris peste 350 de articole pe blog. Pentru mine e o performanta.
M-am bucurat de vacanta de vara, cand am fost la mune.
Am continuat sa castig premii in diferite domenii.
Am invatat sa lupt.
Am invatat sa am rabdare.
Am supravietuit.

Nemultumita pentru ca:

Am ramas la fel de impulsiva.
Am ramas la fel de rautacioasa (cu unii).
A trebuit sa dau de trei ori examenul auto pana l-am luat. (da' l-am luat)
Am luat decizii pripite.
N-am invatat destul.

Imi propun sa:

Scap de sentimentele nepotrivite.
Fiu mai calma... MULT MAI CALMA!
Iau deciziile corecte intotdeauna.
Fiu mai harnica (yeah right, like that's ever gonna happen *ROFL*)
Invat sa gatesc (promit!)
Intru la Jurnalism.
Imi repar cerceii cu piatra neagra.
Supravietuiesc.
ETC :))

2 commentsuri:

Anonymous said...

In 2007 am fost la concertul unei nepamantene, Tori Amos, la concertul celei mai tari trupe live din Europa, Muse, la concertul unui "monstru" pe care l-am cunoscut pe cand eram in liceu, Alice Cooper, la multe concerte de vis Travka si Kumm, l-am descoperit pe Haruki Murakami (il iubesc si acum la fel ca la prima citire), am facut cunostinta cu un regizor coreean ale carui filme au efectul de a te lasa fara cuvinte, Kim ki-duk, si am citit-o pe Lexis. Tot in 2007, de la ea, am primit virtual o floarea soarelui. ...si o melodie...si banuiesc ca unele ganduri frumoase. Multumesc 2007.

Gala

PS In 2007 l-am pierdut pe unul dintre scriitorii mei de suflet, Octavian Paler si pe "rockerul" Florian Pittis.

Lexis said...

Ah, uitasem de concertul lu' Manson :D Mersi ca mi-ai reamintit :)) Bine, ca mai sunt de adaugat, dar astea sunt asa in mare sa zicem :D