Nu pot sa dorm

1/01/2008 04:03:00 PM

2 ianuarie mi-a adus o portie nedorita de insomnie. Pardon, gresesc cand spun insomnie. De fapt imi este chiar foarte somn, problema e ca nu pot dormi pentru ca sunt singura in camera si din pod se aud cele mai ciudate zgomote posibile (de la vant, podul e deasupra camerei mele). Acum, pentru ca am imaginatie bogata, normal (??) ca incep sa imi apara in fata ochilor tot felul de monstruozitati, de intamplari catastrofale, de posedari si alte giumbuslucuri. Da, stiu, precum copiii mici. Mi-e si rusine sa recunosc, dar iata ca o fac... mi-am dat drumul la calculator, mi-am pus muzica, Doamne, de-ar fi cineva cu care sa stau de vorba...

Mi-e somn de nu mai pot si am demoni in camera. Si sunt ai mei... vreau sa dorm.

2 commentsuri:

Anonymous said...

viscolu' a fost de vina :)) ai avut premonitii =))
stii ca de fapt a nins cu frisca? :X =p~

Lexis said...

LOL, I WISH :))