Postare de blog scrisa de mana, lolish, right?

1/16/2008 09:55:00 AM


4 commentsuri:

Anonymous said...

haha daaa, da' macar tu ai despartit bine in silabe >:) God, I'm sooo evil, wtf is wrong with me?? :-O
mie imi plashe fuarti tari scrisu' tau de mana, dar acu' ai scris foarte...gay :)) adica nu e straight scrisu' pe pag, intelegi tu :)) LOL, da; te-as tine eu de vorba, da' fac idiotenia aia de referat la istorie, sa-mi iau si nota a 2-a :-s

Lexis said...

Duamneeeeee... copchila, retrage ce ai zis! Cred ca petrecem prea mult timp impreuna... :)) Da.. referatu'... n-ai auzit de copy paste? Sau nu-mi zice... ca vrei sa il si stii? :O Oh c'mon... acum trag concluzia ca n-ai invatat nimic de la mine.. :(

Anonymous said...

mda, tre sa recunosc ca asta a fost misto, scris de mana pe blog, ceva nou. f misto ^^

Anonymous said...

=)) copy/paste si fac, da' numai sa gasesc ceva...de stiut, nah, il citesc de 2 ori inainte de ora :-J ma nush ce am invatat yo de la tine si ce nu, da' sa stii ca din cauza ta am momente d'astea de evilness, I'm telling u!! it's all your fault, te spun lu' mamiii :((