Fii prost, fii nesimtit, fii in randul lumii!!!

11/27/2008 10:22:00 AM

Şcoală
Am fost azi să duc referatele. Slavă Domnului am urcat la etaj, în lift, cu încă cineva (am fobie de lifturi şi ma sperii repede)... De fapt, chiar cu una dintre secretare... Şi bineînţeles că am trecut prin nişte mici aventuri, da' nu le voi povesti... aici :D

Zomby Joby
Azi am avut parte de un prânz delicios. Am luat ditamai pizza, care şi-a meritat cu vârf şi îndesat banii... dar din păcate nu am putut să o mănânc înfometată, ci mai degrabă sătulă. Dacă ieri au venit cu comanda în două ore jumate, azi au fost foarte prompţi şi la 13 şi ceva deja ne ridicam spre bucătărie. Eu ca dăşteapta, ronţăisem înainte biscuiţi şi băusem şi o cafea. Aşadar, n-am putut să mă bucur prea mult de ce aveam în cutie. A fost OK până pe la 15 când mi s-a făcut rău, mă luase aşa o durere de cap şi ameţeli de am zis că leşin la birou. Am făcut anunţurile alea mai mult ca prin vis. Şi de la ce era? Păi în primul rând de la diferenţa de temperatură, birou-afară/afară-birou. Din cauza faptului că mi-a fost lene să îmi mai pun căciula pe cap şi de la acest lucru mi s-a declanşat sinuzita ca în spaţiu. Atenţie! Ciupercă! Zbuf! Groaznic a fost. Până am plecat mi-am revenit.

Extralife şi timp liber
Cică să mergem în hipermarket să ne facem cumpărăturile. Super obosite, şi eu şi sor'mea... şi puţin presate de timp, abia am reuşit să apucăm ce voiam de pe rafturi. Când ajungem acasă sor'mea observă că unul dintre cadourile pe care le cumpărase era şi desfăcut şi folosit. Mare nesimţire frate, mare de tot. Am tot auzit guri inteligente care spun că "hai lasă, că nu numai la noi aşa... " Hai zi zău! Mă îndoiesc că mai există neamuri proaste cum e al nostru. Cât de departe poate ajunge, oare, răutatea şi jegoşenia asta... mi-e silă... rău. Ah, şi cică în cutia unde erau pungi cu jeleuri... erau aruncate pungi rupte, cu măsline ... N-ai cu cine domn'e... nişte ţărani! Dar să trecem la lucruri mai serioase. Magazinul era plin de oameni, în limitele bunului simţ, dar pentru o Joi... destul de mulţi. Deh, se apropie sărbătorile. Eu n-am apucat să cumpăr nimic din ce trebuia :)) Nici acum nu am luat cadouri, oh i'm so screwed... Sper să reuşesc să îmi fac şi radiografie la mână weekendul ăsta, să îmi cumpăr şi haine... şi of, Doamne... câte sunt de făcut...

La Prison Break eu nu mă mai uit!!! Să îmi bag ce are Naomi de nu... deci serialul ăsta a devenit o glumă proastă, când ziceam şi eu că uite domn'e s-au îndreptat, atunci au dat-o în bară. Nu, deci nu mă mai uit! GATA! Ah şi în seara asta trebuie să îmi schimb lista de muzică din mp4 că m-am plictisit de ce am, ceva sugestii ? :D

Noapte bună, fraţilor...

1 commentsuri:

Andreea.R said...

Eu una am (re)descoperit oldies but goldies, dintre ele ti-as sugera sa asculti The Scorpions, au niste balade superbe (si nu numai), cum ar fi Lonely Nights, Winds of Change etc. Si...ti-as mai zice niste trupe, dar nu stiu daca ar fi pe gustul tau :D Nite si nu il mai lasa pe mosu' ala cu groapa sa te enerveze ;)