Şoferu' familiei

7/01/2009 09:44:00 AM

... era tata. Până într-o zi, acum două săptămâni când a făcut un mic accident (doar avarii). Mic accident, dar mare repercusiunile: amendă+carnet suspendat pe două luni. A avut dovada cu care a mai putut circula timp de două săptămâni şi ghiciţi ce s-a întâmplat azi... da, i-a expirat. Şi acum şoferu' familiei sunt eu. Nu sunt petardă, da' nici prea relaxată nu stau cu atât mai mult cu cât maşina nu intră în viteză din prima, ci din a doua încercare sau din a doua viteză. Deci... ca să bagi maşina în viteza a întâia ai două opţiuni:

1. apeşi ambreaju' de două ori şi abia apoi încerci să o bagi... iar dacă nu reuşeşti aşa...
2. apeşi ambreaju, bagi a doua apoi a întâia.

Dacia rulz!

De dimineaţă am mers satisfăcător, în seara asta la fel. Mi-am luat claxoane, înjurături şi le returnam dacă nu îl aveam pe tata în dreapta să îmi asigure o palmă dacă îmi luam ochii de la drum în cazul în care voiam să le arăt celorlalţi splendidul meu deget mijlociu. Oricum, n-am buşit nimic, n-am omorât nici un câine, nici o pasăre. Am fost vigilentă pe cât am putut şi am mers încet, cu prudenţă, că n-am nevoie să mă uşureze nimeni de bani sau de permis.

Şi acum.. (pentru că nu pot să mă abţin, sincer): să îmi bag fulgii în toţi care m-au claxonat şi m-au înjurat că mi s-a oprit motoru' în intersecţie sau că nu am putut să o iau din loc din cauză că nu intra în viteză! :)) Ha! Ce bine mă simt, de-aia există blog... aşea...

Şi luaţi aminte băi disperaţilor cu claxoanele... butonul ăla dă dependenţă şi dă impresia de putere, nu putere în sine... să îmi ziceţi voi de câte ori vi s-a făcut loc doar pentru că aţi claxonat... pe bune şi să vă întrebaţi asta înainte să apăsaţi butonaşul magic şi să vă aduceţi aminte de mine.... fir-ar mama dracului de treabă...


Kiss ya, bitches! love smileys

3 commentsuri:

OLiX said...

hahaha :)) foarte tare! bafta la condus! mie mi-ar fii frica sa conduc in Bucuresti! Am carnet, dar degeaba. In Bucuresti nu vreau masina EVER! :))

De aia am prieteni cu masini :)) si de aia exista si taxiuri cand e nevoie de ele :D

Spor la condus si .. da-i cu claxonu' :) M-a binedispus povestioara ta de dimineatza asa :)

Lexis said...

hihihi, merci. eh, e nevoie sa conduc ca daca nu ar fi, iti dai seama ca nu m-as baga si daca as avea masina mea si numai a mea as conduce-o pana la cea mai apropiata statie de metrou si dupa aia pe jos. :D

Asa si io nu claxonez, in primul rand pentru ca nu prea merge si in al doilea rand pentru ca ala trebuie folosit pentru a evita un pericol nu ca sa le spui celorlalti in mod indirect ca esti mare si tare

OLiX said...

foarte de acord cu tine, legat de claxoane :) eu, pieton fiind, urasc soferii care claxoneaza!