2011

1/02/2011 07:53:00 AM

Incep prin a va spune La Multi Ani! Cu putina intarziere.

Nu am avut inspiratie sa scriu mai devreme si decat sa va plictisesc cu filosofii si nonsensuri am zis sa astept pana am ceva interesant de spus. Tot nu stiu daca e interesant ce am sa va spun, dar sa zicem ca imi asum riscul.

2011 intr-adevar il simt ca pe un nou inceput, l-am primit cu caldura si optimism, chiar daca raceala pe care am prins-o imi testeaza puterea gandului optimist. Am multe planuri si sunt entuziasmata de ce va urma, chiar daca maine o sa trebuiasca probabil sa merg la medic (mi s-au umflat ganglionii de la gat). Incerc sa nu ma deprim doar pentru ca nu am inceput-o cu dreptul din punct de vedere al sanatatii.

Asadar, maine astept sa se intample 2 lucruri... un telefon si o reteta de medicament care sa imi calmeze durerile si sa ma dezumfle, iar marti, cu putin noroc o sa am o veste mare pentru prieteni si familie, dar sa vedem, nu ma pronunt dinainte. Daca va fi tacere, stiti ce inseamna...

Tin sa precizez ca vara trecuta am dat jos 10 kg si credeam ca sarbatorile astea o sa imi aduca cateva kg in plus, dar uite ca raceala si durerea de gat ma impiedica sa mananc, ce paradox. Adica, din punctul asta de vedere eu ma bucur, desi oricum eu nu fac excese. E chiar groaznic sa fii bolnav, oricat de mica ar fi afectiunea pe care o ai... fie ca e o simpla raceala, o simpla durere de deget, de gat sau ce-o mai fi, e foarte incomod. Acum am gatul infasurat intr-un fular gros si ma simt de parca il am in ghips, nu pot sa il misc decat stanga dreapta... si atunci cu tot corpul, dar poate la noapte, Zana Paracetamol-Olinth-Ceaiuri-calde-si-Miere o sa ma faca bine.

La voi cum a fost Revelionul? Mi-ar placea sa citesc cateva comentarii frumoase despre cum v-ati distrat si cum va simtiti in 2011, la ce va astepti, ce dorinte v-ati pus etc.

1 commentsuri:

Stiibinecine,monkey said...

La multi ani, Fah!!!! (scris cu majuscula, ca doar te respect)
Cum am petrecut Revelionul : stii bine unde, "cel mai fermecator oras posibil", o idee mai putin glamuros in acest sejur ; petrecerea a iesit mult mai bine decat ma asteptam, in cerc restrans de 4 persoane, cu vin fiert si rock alaturi de cine trebuie (sper ca in viitor sa imi fii si tu alaturi impreuna cu viitorul tau nepot/nepoata in cel mai calduros si luminos camin care a existat vreodata).
si uite asa am ajuns si la dorinte ; pe prima ai citit-o mai sus, dar e o dorinta cu bataie lunga dintr-un viitor incert ; ca sa ajung la ea, trebuie sa fie toti cei implicati sanatosi si fericiti, iar eu sa imi castig independenta (profesionala si financiara), e cea mai mare dorinta pe anul asta, dupa sanatatea fizica si sufleteasca dupa care tanjesc de ani buni, la care as adauga mentinerea echilibrului dobandit pe merit in ultimul an.
2010 a fost un an foarte frumos pt mine, plin de realizari si prieteni/oameni noi carora le sunt foarte recunoscatoare si sper ca 2011 sa fie un an al inceputurilor de bun augur pentru toti cei pe care ii iubesc cel mai mult pe lumea asta.
Hai sa traim!!!! ;)