Tema

1/21/2011 10:31:00 AM

A fost o zi foarte... interesanta si placuta. Asa cum imi place mie, cu peripetii... si cum va place si voua cred. Macar am ce sa scriu aici...

Azi am avut un examen pentru care m-am stresat mai mult decat era necesar cu invatatul. I ain't a geek, I'm just unemployed = ca nu am ce sa fac decat sa ma stresez pentru examene. Ba chiar as fi preferat sa am serviciu si timp mai putin, dar sa am calmul acela de "imi bag picioarele, am job" dinainte de examene. In fine, putini inteleg cum stau lucrurile si despre ce vorbesc aici... revenind la ideea principala: am avut examen.

A fost un examen special, cu pregatire a teoriei si cu un mic proiect, o chestie practica. Imi place foarte mult materia si imi place foarte profesoara asa ca... revenind la faptul ca sunt unemployed, mi-am facut tema din timp. Si asa de bine mi-am facut tema din timp incat mi-am uitat-o acasa. O tema care facea parte din examinarea practica. Acum, sincer va zic, nu mi se intampla des. In clasa a 2a mi-am uitat penarul acasa si am fugit inapoi acasa sa il iau, dar o tema de care depindeam la un examen nu mi s-a intamplat si da, de fiecare data cand aud chestia cu "mi-am uitat tema acasa", gandesc ca e o scuza penaibila de-a studentului. Ei bine, iata-ma in situatia in care CHIAR mi-am uitat tema acasa...

De bine, de rau, am ajuns cu o jumatate de ora mai devreme la facultate si mi-am dat seama din timp ca am uitat-o cand m-a intrebat o colega daca am adus tot ce a cerut profa. Am belit ochii cat cepele si mi-am dat o palma peste frunte si o ora nu am spus decat "Cat de idioata am putut sa fiu..."

Din fericire, exista tehnologia pc-ului si internetului si la noi... si mai ales si la noi in facultate. De fapt, chiar e unul dintre lucrurile pe care le ador la facultatea asta.... poate printre singurele, faptul ca e internet peste tot.... si la calculatoare si retea wireless. Asa ca am sunat-o pe sor'mea pentru ca nu aveam cum sa fug inapoi acasa sa imi iau foile (as fi facut 3 ore)... sa imi trimita pe mail cele 2 fisiere pe care le uitasem acasa. Am multumit lui Dumnezeu ca a fost sor'mea acasa sa imi scaneze si sa imi trimita ce era de trimis, apoi am intrat pe mail si mi-am pus pe stick fisierele... apoi m-am dus si am cautat in vreo 3 locuri o imprimanta. Am reusit in sfarsit sa fac rost de ele, dar asa m-am speriat... In fine, s-a rezolvat si apoi examenul a fost usurel (partea scrisa) atat incat mi-am dat seama ca m-am stresat cam degeaba tot timpul asta... si iar am ajuns cu gandul la zilele in care lucram si ziceam "ce o fi o fi", ce bine era!

0 commentsuri: