Incepe sesiunea de vara

5/06/2009 03:34:00 AM

Puneti visele deoparte, ridicati jaluzelele de la camera si scoateti cartile de sub saltea. Vine vara si sesiunea, examene examene examene! Study now party later! Si in cazul meu ar fi : study now, lazy later!

Aseara cand am citit cursul la introducere in teoria comunicarii interpersonale mi-am dat seama ca o sa imi ia ceva timp si putere sa inteleg ce a scris omul ala acolo. De fapt, ideea este destul de simpla. Ce exista in Cartea gesturilor exista si in curs, numai ca forma este foarte diferita. Daca Peter Collett scrie pe intelesul tuturor si te face sa iubesti lecturarea cartii, cel care a scris cursul realizeaza total opusul. Urasc cursul ala blestemat! Cred ca doar 5 pagini am citit cu placere. Partea mai trista e ca tre sa inghit in sec si sa tocesc respectivul curs, sa imi dea lacrimile de la cuvintele complicate si goale si stilul greoi in care gesturile oamenilor sunt impartite in diviziuni si subdiviziuni. Totul foarte mecanic si lipsit de caldura. Cineva sa ma ajute pana nu innebunesc... Ah, cacat, e prea tarziu, pe cine incerc eu sa pacalesc aici...

Ironia cea mai mare este la tema unde exista un semn al exclamarii si scrie (cu aprox) "nu raspundeti mecanic". In continuare nu mai spun nimic, ma abtin.

0 commentsuri: