Rest in peace, Michael Jackson!

6/27/2009 12:07:00 PM

Offtopic: Dilemă: de ce lumea încă pune î în interiorul cuvintelor?

Aş scrie pe aici şi n-aş scrie. Aş scrie despre Michael Jackson şi cum l-am redescoperit eu acum câteva luni. Aş scrie ca a fost un geniu al muzicii pop şi pop rock, un om unic din foarte multe puncte de vedere. Aş mai scrie şi că i-a lipsit o doagă şi că practic s-a autodistrus, cu toate că ar fi putut avea acel atac de cord şi dacă nu suferise o mulţime de operaţii. În fine, singurul lucru pe care o să îl scriu până la urmă în mod oficial e că... mi se pare nemaipomenit să laşi o urmă atât de adâncă în sufletele oamenilor doar prin ceea ce creezi, prin muzică, să ai lumea la picioare cum a avut-o el şi să faci o omenire întreagă să plângă şi/sau să te regrete pur şi simplu. E incredibil şi nu o să uit niciodată cum am crescut cu melodiile lui... şi de fapt, cel mai mult mi-au marcat existenţa videoclipurile. Cum stătea el lângă flacăra statuii libertăţii şi feţele care se schimbau din Black and white... Genial, sincer, genial.

0 commentsuri: