Septembrie, te iubesc!

9/03/2009 10:32:00 AM

Presupun ca titlul e suficient cât să vă daţi seama că îmi pare EXTREM de bine că a trecut vara. Ştiu că nici toamna sau iarna nu sunt mai plăcute cu ploi şi alte nebuneli, dar mie imi plac mai mult. Prefer să mă plimb cu umbrela după mine decât să îmi doresc un duş ambulant şi să vreau să mă dezbrac de propria piele când merg pe stradă.

Şi NU, nu îmi place marea! N-am mai fost de... trei ani pe la mare şi acum trei ani când am fost era să mă înec, deci da... nu mi-a plăcut. Nu mi se pare o activitate interesantă să stai ca ploşniţa la soare să îţi prăjeşti slănina cu raze X până la 11-12 -sau toată ziua-, după care să dormi juma de zi, te întorci din nou spre seară să te prăjeşti.... şi (partea asta e singura care îmi place) seara te duci pe faleză, la terase etc. Ultima parte îmi place, dar ce e până acolo mă enervează. N-am nicio treabă cu cei cărora le place, e treaba lor, fiecare face ce vrea cu zilele lui libere, dar pe mine nu mă pasionează. Poate aş sta două-trei zile, dar mai mult nu aş rezista.

În fine, aşa că... dragă vară, îmi pare bine că ai plecat!


Septembrie e tot liber acum că sunt studentă, septembrie are răcoare şi mă lasă să îmi port pantalonii lungi fără să mi se lipească de picioare şi fără să am impresia că m-am pişat pe mine în metrou după ce mă ridic de pe scaun. Septembrie aduce tuturor tristeţe pentru că aşa e construită lumea şi pentru că am alături de cine să fiu tristă, nu mă mai simt singură. Toamna am început prima oară şcoala, toamna m-am angajat, toamna am intrat la facultate, toamna am trăit tristeţi şi bucurii. Toamna nu e nici insuportabil de cald, nici insuportabil de frig. Toamna îmi oferă dimineţi înnorate şi reci de ploaie, pe care le pot trăi în aşternuturile mele calde, pufoase ce te îmbie la somn. Toamna nu te întreabă nimeni când îţi iei concediu, toamna îţi revine pofta de mâncare, revine viaţa în tine, îţi aduci aminte cum se respiră, cum se sărbătoreşte o aniversare, cum se ascultă o melodie dansantă, cum se închide geamul şi se face linişte în cameră.

Septembrie, te iubesc!

0 commentsuri: