Life as we know it (review)

1/25/2011 12:08:00 PM

Do you honestly think we're the best thing for her?

Filmul nu prezinta deloc "Life as we know it", pentru ca viata pe care o stim se incadreaza la drama, nu la comedie si pentru ca multe din comediile facute azi nu mai sunt in stare sa iti smulga nici macar un zambet.

Christina Hendricks interpreteaza in Mad Men unul dintre personajele mele preferate - Joan Harris, secretara buna la toate, rationala si frumoasa, dar aici o regasim in rolul de mama si sotie (Alison) care are alaturi 2 prieteni minunati, Katherine Heigl, in rolul lui Holly si Josh Duhamel, in rolul lui Messer. Alison si sotul ei mor intr-un accident si Sophie, fata lor de numai cateva luni, ramane orfana. Parintii lui Sophie ii aleg pe cei doi in testament, (Holly si Messer) sa aiba grija de copil. In conditiile in care cei doi nu se prea puteau suferi, as zice ca e o situatie de exceptie, nu multe cupluri de aprox. 30 de ani isi fac testamentul atat de devreme (desi filmul o explica prin faptul ca unul dintre parinti era avocat) si isi lasa copilul unor oameni care nu sunt impreuna.

Ce pot sa spun e ca din pacate filmul nu iese in totalitate din tipare, dar se observa o anumita straduinta din partea scenaristilor de a face lucrurile sa mearga firesc. Totusi, cine poate spune cum o sa reactionezi cand te trezesti din senin cu un copil? Si e interesant construit, actiunile sunt firesti intr-o oarecare masura. Subiectul e cat de cat inedit si filmul primeste o steluta de la mine si pentru acest aspect. Au incercat sa vina cu ceva nou si din punctul meu de vedere au reusit.

Comedie? DA! Chiar am ras la multe dintre scene si faptul ca fost mai lung de o ora jumatate nu m-a deranjat si nici nu m-a plictisit. De fapt... Da, a fost putin neconvenabil pentru ca a trebuit sa ma uit la el in doua "ture", pentru ca mi s-a facut somn, but that's just bad timing din partea mea. Totodata, in film veti vedea si cativa actori din seriale, pe langa Christina Hendricks, il veti vedea si pe Will Sasso din Shit my Dad Says si Melissa McCarthy din Gilmore Girls.

Vi-l recomand? DA! Categoric trebuie vazut, dar sa fiti si in starea necesara. Nu este un film care sa te puna pe ganduri, sa te inspire sa scrii carti sau mai stiu eu ce. E o comedie usoara, foarte simpatica, cu actori frumosi, care reuseste sa te binedispuna dupa o lunga zi de muncit sau invatat.

N.B. N-am mai pus poza pentru ca scriu de pe notebook si mi-ar lua ceva timp operatiunea asta din pricina ecranului cam mititel.