Ceva real p'aci...?

4/28/2007 02:25:00 PM


De fiecare data am nevie de un motiv ca sa scriu ceva... si mai bine zis de un subiect, nu motiv. M-am exprimat gresit. Da, as putea sa dau delete dar atunci n-ar mai avea acelasi farmec. Am observat ca e la moda sa scrii ce ti s-a intamplat in viata reala, de obicei nu tin cont de trend-uri(fiind o "adepta" a imaginatiei), dar azi sa zicem ca o sa incerc si eu ceva de genul. So, ieri am fost prin Cora, cu niste colege si am ajuns la rafturile cu jucarii.
Prima impresie : WHAT THE FUCK!!!!
A doua impresia : Doamne, ce creepy...
A treia impresie : Cine ar cumpara asa ceva?
Darn stupid... things.
Am facut niste poze dar nu am avut cum sa le postez inca, asa ca o sa le pun saptamana viitoare.
Acum stau si imi storc creierii .... ce-am mai facut eu zilele astea? Hmmmm... Ah!!! Stiu! De curand.. mai clar acum 30 de minute, am avut o viziune. Nu e cine stie ce, dar mi-a stat sucul in gat... pentru un moment.. eh, vorba vine.
Dupa ce m-am uitat (ofticata fiind bineinteles) cum a castigat Catalin Megastarul (huooooooo!!!!!-eu zic ca merita mai mult Andreea sau Alexa/Cristina but oh well, atunci cand se dezbraca in fata camerelor si te trazneste cu dintii aia taiati cu fierastraul, n-ai cum sa nu il votezi... ) si am dat drumul la un episod din Grey's anatomy (f. misto serialu', il recomand cu caldura) m-am asezat pe fotoliu. Intr-o fractiune de secunda pot sa jur ca am vazut o mana deschizandu-mi usa de la camera... God it was so.... bbbbrrrrr... Asha... trecand peste, trecand peste... :-J

Azi am inceput 2 filme si nu am terminat nici unul...
1. Hannibal rising- dupa ce ca a fost proasta calitatea a mai fost si filmul boring si ca o surpriza versiunea pe care o luasem n-avea sfarsit.. darn fuckers.
2. pacat originar - tin demult sa vad filmu' asta si n-am apucat nici azi pentru ca pc-ul meu a avut o mica criza de personalitate.... darn fucker...

Colac peste pupaza oamenii care imi vad statusurile in spaniola ma categorisesc imediat drept "TELENOVELISTA" aaaaaah FFS GET A LIFEEEE... daca imi place limba spaniola nu inseamna ca imi plac telenovelele... pentru ca mie chiar nu imi plac, le consider PATETICEEE... sunt povesti care se repeta on and on and on... si joaca si prost actorii... Ma uitam si eu cand eram mai mica(ceva gen 10-14 ani), na... are ya happy ? jezman...
Anyway anyhow... promit sa o sa postez si maine, nighty nite...

0 commentsuri: