O bucata de gand

4/30/2007 09:50:00 AM


Tare mi-ar placea sa ma exprim prin imagini. E interesant cum vrem intotdeauna ce nu putem avea. Pot sa ma exprim prin cuvinte, dar deseori mi se pare.. pueril, prea simplu de inteles pentru cel ce priveste. Pentru ca lumea te citeste... adica chiar te citeste. Pe cand... prin poze sau picturi e mai greu. Am intalnit oameni care spuneau ca ma admira pentru ca pot scrie, le-am multumit pentru gandurile bune insa am realizat ca felul meu de a zice ce nu e in regula e destul de comun. Nu? Sunt sigura. E destul de comun. O sa gasesti pe multi care o sa iti spuna ca au scris poezii/proza in tinerete... Diferenta consta doar infaptul ca ei nu au vrut sa arate. Poate de frica, poate indiferenta, dar... au tinut pentru ei. Tineam si eu pentru mine si inca tin. Uneori... e destul de ciudat sa iti pui sufletul pe tava si sa astepti furculitele si cutitele sa ti-l taie. Si cu toate astea stii ca muscand din sufletul tau, se hranesc ceilalti. Stiu si eu asta. Asta imi aduce satisfactia.
Admir ce e frumos. Admir ce nu pot implini. Imi admir visurile.


1 commentsuri:

Lexis said...

Hehe, I'm glad ya like it...