Azi mi-am uitat cerceii acasa [Proverb chinezesc (2)]

3/30/2007 03:16:00 AM


Azi mi-am uitat cerceii acasa. Semn rau. A si fost. O zi plina de cacat... nu stiu daca sunt toate asa, dar azi a fost cu siguranta muuult mai speciala. M-am retras de la revista scolii.
Nu vreau sa mai stiu nimic de ea, NIMIC!!!!!!! !!!!!!!!!
Am castigat destule rahaturi de pe urma ei. Aseara la 23.15 exact, cand sa adorm, mi-am adus aminte ca mai am niste articole de corectat. M-am ridicat. Am deschis calculatorul, am corectat. A mers repede din fericire.

NU MAI VREAU NIMIC DE LA NIMENI... si ca sa fie clar, eu nu ma mai ocup cu nici un corectat cu nimic. Am avut parte de surprize. Neplacute. Shit does happen to me so don't worry.
Azi, cine m-a vazut in parcul Obor, la targul cu vechituri (cica vechituri... my assss!!! un milion un rahat de ceas,
totul se discuta in milioane 8-| God... ) stie...


Si credeti ca daca o sa vina cineva sa ma omoare cu bataia, o sa ma supar? Noah, da-i tata... da-i bine, macar de imi faci un serviciu sa ma omori...

Pentru azi am un super-proverb chinezesc : "Cine ştie să-şi oblojească rana este pe jumătate vindecat."


0 commentsuri: