O diploma in minus

5/31/2007 10:53:00 AM

So, am scris acum cateva posturi ca am castigat premiul 3 la poezie si mentiune la proza la "Tinere condeie", right? Well.. asa am fost anuntata... Bon, am uitat sa mentionez in acel post de mai devreme ca mi-au gresit liceul. Cough* assholes cough* (da, deci numai la numele meu se greseste de
FIECARE DATA!!) Astfel,
mentiunea de la proza o luase Alexandra Ghita din liceul Ion Creanga... ok, fine. A zis indrumatoarea mea ca o sa vorbeasca sa clarifice. Ieri am aflat ca s-au interesat si ca de fapt chiar exista o Alexandra Ghita din Ion Creanga si ca diploma e a ei. Mda... eu nu stiu ce sa cred. Sincer? Nu ca as vrea sa... fiu snoaba sau mai stiu eu ce, dar mi se pare o coincidenta mult prea mare :|. Slava Domnului ca premiul era insa al meu.. m-as fi ofticat sa fie invers. :))

3 commentsuri:

Anonymous said...

lasa ma ca noi o sa iti dam in continuare diploma de Scriitoare Mistoaca, aci pe blog !
Andrei... ;)

Lexis said...

=)))) *blushing* eh na ... da'asa sa scrie pe diploma da? Mistoaca... sau Smenara b-) uhuu 10q 10q votati-ma

Anonymous said...

:)
i'll vote for you!