Vesti bune pentru mine

5/23/2007 04:58:00 AM


Here we go, majoritatea care m-au criticat au zis ca sunt "slaba la scris poezii" si eu am inceput sa le dau dreptate. Da, asa e, sunt unele mai vechi care nu mi-au iesit f bine. Na.. eram la inceput, woteva. Sincera sa fiu, nici acum nu sunt asa de convinsa de valoarea lor. :)) in fine, tine si de gusturile fiecaruia. Sunt oameni carora le place ce scriu si oameni carora nu. Oricum, una peste alta, am castigat premiul 3 (sectiunea poezie :O ) si mentiune (sectiunea proza) la concursul "Tinere condeie". Nu ma asteptam, asta e, nu ma asteptam, am ramas masca cand am auzit... Poezie.. lol... eu... cred ca au gresit numele :))

7 commentsuri:

Anonymous said...

felicitari !
cand o sa ai diploma, s-o postezi pe blog.

Lexis said...

Multumesc, daca am cum sa o scanez, o postez si pe blog.

Anonymous said...

poate o pozezi...

Anonymous said...

FELICITARIIIIIIIIIIIII!!!

Lexis said...

ms Woodisor:*, da Ionut, o pozez cu ochii :)):P

Anonymous said...

Bravos bravos de trei ori bravos !
Si la mai multe !
Andrei... ;)

Anonymous said...

Felicitari Lexis! Totul e sa nu te lasi! Brava!