Wo bu shi ni de tian shi

5/06/2007 04:57:00 AM


Ma tot chinui de cateva ore sa gasesc niste versuri. Versuri... simplu, nu? Da' sa vedem daca le gasesti cand sunt in chineza. Pe tipa o cheama Na Ying si am un cd care se presupune ca e albumul ei, se numeste (surprinzator, si in engleza) I am not your angel. Am gasit eu cate ceva da' nu e ce imi trebuie :((((....

Ma oftica asiaticii astia, in afara de limba lor materna nu mai stiu nimic... Nici engleza, nici spaniola, nici franceza nici NIMIC... Trebuie sa zic cu mana pe inima, mandra, ca romanii stau mult mai bine la capitolul asta... Si unii ar zice : "Da... stim si noi engleza de balta" Da mah, engleza aia de balta e mai buna decat nimic. Darn comunism... Aaaaa... si nu e vorba numai de asiatici (ma rog, ei sunt pe primul loc) sunt si altii, de ex. ieri mi-a dat add un italian care abia balbaia engleza aia, nu am inteles nimic, pana la urma am apelat la spaniola. Ma intreb de ce o fi
dezinteresul asta total in ce priveste engleza... ciudat...

7 commentsuri:

Joker said...

Dude eu sincer m-am saturat de engleza :D. Japz rulz!

:D

Lexis said...

You are missin za point... but anyway, ce miracol s-a intamplat de aidat pe aici cu un comment? :))))))

Joker said...

Last time i knew...we were related...at leas thats what i heard

Lexis said...

:)))) Ok... whateva goofus :P

Alana said...

E o chestie de principiu.. Eu vb pe limba mea! daca lumea vrea sa inteleaga vreo iota din ce zic, n-are decat sa imi invete limba! Ceea ce mie mi se pare at least de kko, but anyhow, we ain't gonna change it! So..chill...incearca sa gasesti..totusi...Aberez, nu?

Lexis said...

Nu aberezi, cred ca ai dreptate(au conceptia asta) dar faza cu "vb pe limba mea" mi se pare o ambitie stupida... E ceva gen, sunt mut si nu vorbesc decat prin semne. Daca ala nu stie alfabetul meu, n-are decat sa nu inteleaga ce vreau sa ii zic. Do you think that's right? si pana la urma, eu sunt roman, el e chineza, nu zic sa vb romana, ii zic sa vb amandoi engleza.... e o chestie de mijloc.

Alana said...

Doesn't count! Cel putin nu pentru ei! Ce sa le faci?? Ntz ntz ntz...Nu o sa o scoti niciodata la capat! Mai mult decat atat, la cum e limba lor, cred ca mai repede as invata alfabetul mutilor! :P