Tavanule, vrei sa fii sufletul meu pereche?

5/20/2007 01:02:00 PM


Ooof, oooff, măi, măăăăi.. imi pare rau ca nu am mai postat pe blog... So much going on at the moment, am ramas fara timp ca de obicei. In a way e bine, e bine sa fii mereu ocupat, nu mai gandim asa mult. Actionam. Cugetam mai incolo, cand ne asezam capul pe perna tragand o ultima suflare adanca si constienta. De fapt adormim instantaneu, cine mai are timp sa-si faca si griji? Ne trezim din somn cu dorintele pe buze, spunand daca nu chiar strigand, cele mai ascunse ganduri si visele ni se dizolva in realitate. Cand dai cu pleoapele de tavanul alb ce vegheaza asupra ta, clipesti cu repeziciune, ca si cand nu ti-ar veni sa crezi ce vezi. E doar un tavan. Plat... drept, varuit... in viata? De ce nu vorbiti cu el? E si el trist. E si el singur. E si el alb si rece. E si el... ca tine.

2 commentsuri:

Anonymous said...

M-ai facut sa zambesc olecutza!
Pe langa invocatiunea catre tavan pe care o faci, am dedus si o intelepciune aflata cumva pe ringul de box, dar inainte de meci :))
Nu stiu de ce, dar am chef sa-ti povestesc despre un tip care isi facuse cotet de pasari intr-un dressing! Bai nene... si odata vine o gagica misto pe la el, ca era geloasa pe tavanul ala alb si rece :))
Si pe urma, a doua zi, dupa consumatiunea mamiferoida a actului erotico-sexual, tipa fiind usor racita - nu-i trecuse nici cu Aspirina Saracului - se imbraca frumusel (am uitat sa-ti spun ca cotetul cu pui era mascat bine, stapanul casei ingaduindu-le sa iasa la lumina cand era doar el si cu "ei") si pleaca la servici... nu zic unde... undeva, sus de tot! Si putea nene a gainat si parturi de pui... Tipul cu pricina a ras pe infundate - stia ca nici cu Coco Chanel nu trece mirosu' de gainatz! Acum, cica tipu' viseaza sa-si faca o chilie intr-o manastire de calcar si sa-si petreaca timpul vorbind toata ziua pe nas si amuzandu-se teribil de tare pe seama glasului sau... si bineinteles, tavanul alb, ii va fi foarte aproape... Iar amoreza de moment probabil ca nu va fi aflat nici la ora asta ca in ziua aceea a ucis feromonii sefilor si colegilor! :))

Lexis said...

WTF :)))