Da-mi-as una peste mecla, iar am castigat...

6/11/2007 02:26:00 AM


Ceva nu e in regula :| . Am castigat din nou.... sa vedem...

Colocviul National “e- LITERA”
Literatura de la creatie la interpretare
Editia a III-a, 1-4 iunie 2007, Pitesti.
Premiul Special se acorda elevei Ghita Alexandra


Colocviul National “e- LITERA”
Literatura de la creatie la interpretare
Editia a III-a, 1-4 iunie 2007, Pitesti.
Premiul II se acorda elevei Ghita Alexandra


Colocviul National “e- LITERA”
Literatura de la creatie la interpretare
Editia a III-a, 1-4 iunie 2007, Pitesti.
Premiul III se acorda elevei Ghita Alexandra

3 premii... cu un singur text... Text tradus in engleza... de mine.. scris... de mine..
Jesus!!!!! Is this for real?

Din partea mea no comment, eram in soc azi, cred ca inca sunt un pic. Ah... so cool *day dreaming*
Fiind surprinsa n-am apucat sa zic tot ce aveam de zis si anume : multumesc din tot sufletul dnei. Lacramioara Bozieru, va sunt recunoscatoare si sper sa aveti parte de bucurii imense si entuziasm cum am avut si eu azi cand mi-ati adus diplomele in fata. Multa sanatate!
Felicitari Cristiana, ma bucur mult pentru tine... *hug*

In rest.. what the hell, ma duc sa ma imbat.. Hai noroc!

p.s. am castigat cu textul "Alergia" si posibil si cu "Mesagerul" :D nu sunt f. sigura...

2 commentsuri:

Anonymous said...

Bravos ! Fecilitarili nostre si vrem poze cu tine de cand te-ai imbatat si ai dansat pe mese de fericire !
:))
Andrei... ;)

Lexis said...

:))) multam fain Andrei, cu pozele mai vedem noi... nu vreau sa fiu banata pentru indecenta =)) =))