Leapsa

6/17/2007 12:35:00 PM



Am primit o leapsa de la Woodisor so here are my answers.

1. Ce carte nu ai imprumuta si de ce?

Nu as imprumuta o carte de Jules Verne pentru ca s-ar umple de praf.

2. Ce carte nu ai recomanda si de ce?

Mama cat stau sa ma gandesc.. pai nu stiu frate, de obicei tot ce citesc recomand,
daca nu imi place o carte nu o citesc si deci, nu o recomand. Cred totusi ca J. R. R. Tolkien
cu The Silmarillion pentru ca am incercat sa o citesc si n-am trecut de primele 2 pagini.

3. Ce carte nu ai cumpara? si de ce

N-as cumpara trilogia LOTR din cauza pretului =)) =))

4. Ce carte nu ai citi niciodata si de ce?

N-as citi Bram Stoker cu Dracula in engleza, pentru ca trebuie sa stau cu ditamai dictionarul langa mine ca mi s-a stricat cd-ul Macmillan.

5. Ce carte nu ai scrie niciodata si de ce?

N-as scrie niciodata o carte sf pentru ca m-as plictisi scriind-o.

6. Care-ar fi prima carte pe care ai da-o, intru citire, copiilor tai?

Prima carte.... hmmmmm.... niste povesti de Anderson probabil sau de Creanga, mie imi placeau la nebunie.

7. Care a fost cartea copilariei tale?

Fridolin de Franz Caspar

8. Cartea pe care ai facut-o cadou ultima data, ai citit-o? (mai inainte de a o darui? nu neaparat pe aceea, ci romanul in sine)

Nu, de obicei cumpar carti care stiu ca i-ar placea persoanei respective nu care mi-ar placea mie

9. Ce carte ti-a marcat felul de a fi?

Felul de a fi ca om? Nici una, ca “scriitoare” m-a influentat un pic “M-am hotarit sa devin prost” de Martin Page si in special un anumit fragment, nu toata cartea.

10. Ce carte pe care ai citit-o ai lua cu tine pe o insula pustie?

Harry Potter and The Half-Blood Prince

11. Ce carte pe care n-ai citit-o, ai risca sa o iei cu tine pe o insula pustie?

Probabil as lua ceva din colectia cotidianul... nestiind ce e, posibil sa fie plictisitoare, asa ca n-as citi-o...

12.Cum se numeste cartea pe care ai citit-o de cele mai multe ori? de cate ori?

Harry Potter si Pocalul de Foc... de 2 ori.

13. Numeste o carte plictisitoare.explica-ne de ce ti se pare plictisitoare?

"Baltagul" mi s-a parut plictisitoare... si de fapt cele scrise de Sadoveanu in general, (cel putin mie asa mi se par) pentru ca se pierde in detalii si foloseste un limbaj greoi pentru mine.

14. Numeste-ne o carte pe care ai inceput-o, dar nu ai terminat-o.

Sorry, n-am destul spatiu :)))). Cateva ar fi :

Clopotul de sticla, Sylvia Plath
La Medeleni de Ionel Teodoreanu (superba cartea, da’ na... copil idiot)
Ultima licorna de Peter Beagle
Codul lui Da Vinci de Dan Brown

Si lista continua.... :))) dar tin sa mentionez, nu le-am terminat... nu din cauza lor, ca erau carti proaste, ci din cauza mea ca mi-am pierdut interesul in a le mai citi.


15. Povesteste-ne cum cumperi o carte. Auzi despre ea la TV, prieteni, bloggeri, inca iti mai recomanda parintii?! renunti la sandalele alea bej, intri colerica in librarie si o cumperi? care-i mecanismul tau? ce face o carte sa-ti fie irezistibila?

Aud despre ea la tv? Mai putin... decat daca e mare mare valva. De la prieteni? Da, daca insista si zic ceva gen “Bai, trebuie sa o citesti neaparat o sa iti placa la nebunie” dar sunt putini care stiu ce imi place si ce citesc cu placere. :P Mecanism... mah, eu sunt destul de pretentioasa la carti... deci... la mine e asa, ori e buna de nu o pot lasa din mana, ori e bunicica dar nu o termin ca imi pierd interesul, ori e plictisitoare si n-o citesc sau incerc sa o citesc dar in zadar. Ce face o carte sa fie irezistibila... actiunea complexa, fara detalii prea multe, cele cu mult dialog =)) , sa nu foloseasca un limbaj oficial, adica le prefer pe cele cu limbaj libertin... cele cu umor sau pline de suspans. Si ca gen... imi place ori fictiunea ori realitatea zilelor noastre.


16. La ce renunti ca sa cumperi o carte?

La imbracaminte, dar depinde de multe... ce fel de carte e, cat costa, etc.

17. La ce nu renunti ca sa cumperi o carte?

Chestii de calculator (gen blancuri, mouse, casti, etc.) si papetarie. Na... fiecare cu piticii lui...

18. Cartile carei edituri iti plac cel mai mult? Sau carei colectii?

Mah nu stiu, mie imi plac astea de la Cotidianul. In general, mor dupa cartile in miniatura pe care le poti tine in buzunar. Daca as putea as strange o biblioteca in buzunar pentru ca de obicei merg mult pe drum si cartile imi tin cea mai buna companie.


19. Cat timp a trecut de cand nu ti-ai mai cumparat o carte? Cum se numeste acea ultima carte cumparata?

Se pun la socoteala si manualele ? =)) Kiddin, deci ultima carte... am cumparat-o acum 2 zile, se numea Ucenicul Vraciului... autorul? Lapsus... sorry :D

20. Ce carte/carti ai imprumutat ultima data?

Unele despre cultura chineza si “Nunta in cer” a lui Mircea Eliade.

21. Cati tarani au participat la rascoala din o mie noua sute sapte? De ce?

Pot sa caut pe google, dar iti zic ca habar n-am.

22. Care este scriitorul roman preferat?

Poezii – M.Eminescu
Proza – M. Eliade, Marin Preda si Caragiale (teatru si schite)

23.Care este scriitorul strain preferat?

Aici chiar ca nu e numai unu’... e J.D. Salinger, J. K. Rowling, E. A. Poe (poeziile) etc.

24. Ecranizarea carei carti ai dori sa o vezi?

Da mah, deci chiar mi-ar placea sa vad o ecranizare la “Domnilor copii” de Daniel Pennac. Am cautat pe imdb si cica exista da’ eu n-am gasit filmul plus ca are nota mica :(

25. Numeste o carte a carei ecranizare ti-a placut mai mult decat romanul in sine.

Jane Eyre by Charlotte Bronte, filmul e cel din 1996.

26. Numeste o carte buna cu o ecranizare proasta.

Bridget Jones partea a 2a, un mare kkt filmul. Cartea insa, total diferita. Si sunt mai multe..

27. Numeste un blogger pe care-l citesti cu placere.

Sunt mai multi si pe categorii...

28. Numeste un blogger pe care ai vrea sa-l cunosti.

Pe toti. Sorry.

29. Ce cantaret/trupa ti-ar placea sa concerteze in Romania?

EVANESCENCEEEEE si KOOORRRN *drooling*

30. Numeste intrebarea care-ti place cel mai mult — nu dintre acestea, ci, in general.

Esti?



Mesaj tipului care a facut leapsa asta: duuuuuuuude, prea multe intrebari bine ca au fost interesanteee... :P

Asha si oamenii pe care ii taguiesc sunt : Ronin, Artistu si Inggrids 

'ai noroc!

7 commentsuri:

Anonymous said...

danke :)

Anonymous said...

Auleooo ce lung e... cred ca il fac la sf sapt. Andrei... ;)

Lexis said...

LOOool.. nu e obligatoriu Andrei:D Stiu ca e lung, dar e fuuuun... :D (cough)

Anonymous said...

Gata leapsa de la tine !

Unknown said...

mi-a placut . mai putin fatpul ca iti place eminescu :D

Anonymous said...

Am dat curs dorintei tale.

Lexis said...

Multumesc mult celor care au raspuns "lepsii" ^_^