Festivalul National "Mihai Eminescu", editia a IV-a

6/15/2007 09:32:00 AM



Sunt moarta de oboseala, dar bucuroasa. Am mai castigat doua premii... ma rog... 2 mentiuni la Concursul National "Mihai Eminescu" (unul pentru proza si unul pentru poezie). Am avut o
galerie impresionanta, colegi de la mine din liceu si din clasa.. multumiri clasei a 10a D... se stiu ei :P, multumiri Claudia, Adela, Spire, fetelor din fata... (naughty ones, ma faceau sa rad cand le vedeam ROFL)
Multumiri dnei. indrumatoare Maria Serban si dnei. Necula Cristina felicitari pentru organizare si coordonare si va multumesc pentru incurajari. Si... felicitari pentru toti cei care au castigat... In rest... astept niste poze, filmari alea alea :D pe care o sa le pun in urmatorul post... Cheers, i'm gonna go RIP now... :))

p.s. Lupule, ar trebui sa ma urasti ca am tot amanat... imi pare rau rau rau :D :( :*:*:*:*

2 commentsuri:

Gelu Vlasin said...

nici nu mai stiu ce sa spun... in curand n-o sa mai poti face fatza atator premii... oricum, felicitari !

Lexis said...

Multumesc, multumesc... macar sa nu le pot face fata :))

Toate cele bune.