Photoshop, my love...

6/12/2007 03:28:00 AM






Mai demult am dat de photoshop. Mi-a expirat versiunea si imi cerea nush ce cod.. anyway.. am uitat o vreme de program dupa care mi-a adus aminte o colega de el. I-am cerut cdul, am facut o copie si l-am instalat din nou (Multam Deea :D ) . Am inceput sa invat pentru mine cum sta treaba cu pensulele, texturile, luminozitatea, saturatia etc. Am mai gasit si niste instructiuni pe net alea alea si uite cateva mostre din ce-am lucrat... bineinteles, pozele cu Evanescence si Marilyn Manson sunt luate de pe net. Cheers!

p.s. click pentru marire :D

3 commentsuri:

Anonymous said...

Ceao, felicitari pt. blog si pentru ca te-ai hotarat sa inveti PS.
Uita, niste tutoriale utile: http://www.adobe.com/designcenter/video_workshop/index.html?id=vid0185

Numai bine, bye

Lexis said...

wow... mai traiesti? :)) multumesc pentru felicitari si pentru tutoriale.

Toate cele bune, Lexis.

Anonymous said...

Misto... deci o sa incepi si tu sa ne pacalesti cu poze contrafacute de acu inainte !
:)))
Andrei... ;)