Am venit de la munte ! (prima parte)

8/18/2007 06:44:00 AM

Helaaaaau pipal !!! Io, aici, prezenta! M-am intors in existenta veche si am venit cu povestiri si poze. Here we goooooooooooooooo (pozele o sa fie in doua transe pentru ca n-am facut rost
de un cablu de date ptr telefon)

So, am plecat sambata trecuta, pe la 8.. Pan' la Sinaia, nah.. nu e mult de mers. Pe drum am citit, am ascultat muzica, a fost ok. Chiar daca multi dintre voi ganditi ca "aah Sinaia, naspa", sa stiti ca oamenii cu care mergi conteaza mai mult decat locul :P . Oricum, unde am nimerit a fost foarte misto. Ne-am cazat, am vazut camerele, ne-am familiarizat cu spatiul...



Sambata si Duminica n-am iesit nicaieri (eu, cel putin), i was only chillin. Dupa atata Bucuresti si esapament, cand dai de oxigen te ia somnu' asa ca am lenevit.








Luni am mers pe jos vreo 4 km (un efort suprem pentru mine care stateam ca o leguma in casa si ieseam o data pe saptamana :O :O :O sper ca va dati seama :O ) Asa... si am calatorit
din Sinaia, cartieru' Furnica ( hihihi! ) pana in Sinaia cartieru' Cumpatu unde e si casa memoriala G. Enescu (pacat ca n-am vizitat-o)...




A doua zi, marti am fost... Hmmmm..... unde am fost? Aaaasha, la Bran? Dadadaaa... la castelul Bran, pe care de altfel il mai vazusem da' a fost misto. Intotdeauna mi-a placut faptu'
ca e plin de straini, nici nu zici ca esti in Romania. Strigi cu mana pe sus "Cine vorbeste romanaaaaaa????" si nu raspunde nimeni :))


0 commentsuri: