Intrecere intre bloggeri (si nu numai)

8/23/2007 02:13:00 AM


Mi-a venit o idee... sa facem intrecere intre bloggeri (si nu numai, pot fi si oameni fara blog, ma contactati pe mess ca sa imi trimiteti textele sau le trimiteti pe mail la adresa G_Lexis2005@yahoo.com).

In ce consta... trebuie sa postati o intamplare, nu neaparat adevarata, in care sa folositi cele mai multe injuraturi. Mai cu alte cuvinte, ne intrecem in injuraturi.
Asa... acestea sa fie cu inteles dublu... de genul "bai am fost in pizda ma'sii" (dublu sens=injuratura si sens propriu) Is somebody up to it? Ca nu vreau sa deschid competitia fara participanti....

4 commentsuri:

Anonymous said...

iO NU MA BAG... ca mi-a zis mama sa nu injur ca nu e frumos ! ;)

Lexis said...

:)) Ok...

Onishka said...

Cauti posturi pentru roblegoofest? ;))

Lexis said...

Nu, de fapt incerc sa deschid o competitie... care se vrea sa fie amuzanta.. dar se pare ca nu am cu cine asa ca forget about it..