IMI DAI SI MIE UN RASPUNS?

8/26/2007 01:11:00 PM


Am o problema pentru voi. Rog sa va dati cu parerea... de fapt, e deja o provocare. Provoc pe toata lumea sa imi raspunda... si apoi voi pune procentaje. Puteti publica problema mai departe pe blogurile/siteurile personale. Am nevoie de raspunsuri.

Avem doua cuburi suprapuse. Cel de deasupra, este mai mic.
Acesta mic, vrea sa il intrebe pe cubul mai mare daca poate cadea in el.
Riscuri: - cubul mic se deterioreaza stand sus, dar in acelasi timp are sustinerea celui mai mare.
Intrebarea poate duce la :
1. distrugere totala
2. Suspendare (totul ramane cum a fost)
3. imbunatatire totala, cubul mare devine plin
Ce sa aleaga cubul mic... ? Sa incerce sa intrebe cu riscul de daramare? sau Sa stea suspendat in continuare?
De ce n-ar accepta cubul mare?

6 commentsuri:

Anonymous said...

eu zic sa riste si cubul mare sa devina plin :D

Tezeu said...

Eu cred ca tine foarte mult de starea de spirit a cubului mare. Astfel, cubul mic trebuie sa ia atent in cosideratiune purtarea cubului mare si mai ales sa-si aleaga momentul punerii intrebarii.

Totusi, avem o idee despre conceptiile cubului mare deoarece il sustine deja pe cubul mic. Astfel, eliminam ipoteza pastrarii aceleasi formule dupa punerea intrebarii. Raman in picioare doar "cubul mic va fi rasturnat" sau "cubul mic va fi primit in interiorul cubului mare".

Cum eu sunt un optimist (dada) as tinde sa cred totusi ca cubul cel mare il va primi pe cubul cel mic deci... eu zic sa puna intrebarea :D

Despre ce vorbeam?

Lexis said...

Multumesc Woodisor si a., voturile v-au fost luate in considerare ;))

Anonymous said...

eu zic sa riste, what da' heck! we only have one life [ma rog, nu stiu cum sta treaba cu viata cuburilor, da' eu tot zic sa riste ;) ]...go, go, go! pop the question! :))

Tezeu said...

Eu zic c-ar trebui sa aflam si finalul povestirii... :D

Lexis said...

Daaaa... fireste ca o sa il aflati, promit solemn, pana atunci vreau pareri