Nu pricep....

8/22/2007 04:01:00 AM


De ce scrieti asa cand puneti un fisier la share? Pana mea...

p.s. e doar un exemplu dintr-o mie

Mai era si asta..

Deci... wtf ! =))

4 commentsuri:

Anonymous said...

Hai sa dam comentarii pentru tot ce o fost, ca io nu am pre avut timp:
* La multi ani si multe impliniri ! cu intarziere... ;)
* Bravos ca ai iesit si ca te-ai miscat un pic pe la Sinaia si pe la Bran ! Crede-ma ca e benefic si entru trup si pentru suflet ! Io stiu sigur pt ca asta e tratamentul pe care mi-l mai aplic din cand in cand !
* Use with this stupid on DOWNLOAD ! Sunt peste tot ! Ia-ti un avi preview si uta-te la ce tragi ! E cel mai sigur !
SPOR LA BLOGUIT ! ;)

Lexis said...

Multumesc Andrei, spor si tie

Anonymous said...

ai winmap 3 instalat sau nu vad eu bine

Lexis said...

Uhm... winamp? cred ca nu vezi tu bine :))