Filmul saptamanii mele

8/27/2007 06:10:00 AM

Am dat ieri sarci pe dc-doua-cruci dupa un film ca lumea. Pur si simplu am scris thriller si din rezultate am ales vreo 6 la nimereala... Boon... primul nu mergea, al doilea se vedea prost, al treilea nu se vedea ca trebuia nu-stiu-ce-program si la al patrulea m-am oprit. Era tot asa tras in cinema. Am zis, sa ma uit putin la inceput sa vad cum e. Acceptabil. Am inceput sa ma uit... Doamne, demult n-am mai vazut asa film bun. Super marfa... se numeste The Hitcher, nota pe imdb sucks... nu stiu cum de are asa putin, insa mie personal mi-a placut la nebunie filmul. Sfarsitu' a fost cam asa-si-asa, da' ce conteaza. Deci wow... wowowow....

Hint: nu mai cititi rezumatele inainte, aveti sanse mai mari sa fiti surprinsi si sa va placa... bineinteles si sanse sa nu, dar puteti sa il inchideti oricand :P

Filme asemanatoare : Red Eye, Disturbia.

0 commentsuri: