Asa imi vine mie sa va fut tastaturile in cap...

8/10/2007 01:39:00 PM




Ia stati asa, pana plec sa va povestesc prin ce am trecut azi. Cand aveam 14 ani si mi-am facut buletinul, astia mi-au gresit
numele. N-am vazut pe loc, am vazut dupa 2 saptamani... n-aveam ce sa mai fac. Am stat cu el pana acum ceva vreme
cand m-am hotarat sa il schimb (fac si scoala de soferi si nah...) asa... si am fost acum 10 zile sa imi depun actele.
Booon... totu' bine si frumos. In poza (nu imi explic cum) iesisem giugiuc si ce sa mai... ramasese sa il iau. Azi, vineri
am fost la evidenta populatiei pentru eliberarea buletinului. In primul rand camera de asteptare era FULL, nu mai aveai loc sa
arunci un ac, in al doilea rand lumea proasta statea sa isi depuna actele. Pe program scrie clar ca de la 13 pan la 14 se fac
eliberari. De la 9-13 se depun acte. Si programul de dupa amiaza, de la 14 la 18. Romanu' tamp ce face? Vine la 12, sta o ora
pe acolo ca deh... e multa lume, si la 13 da cu jucariile de pamant ca n-a apucat sa isi depuna actele. Pai bah tampitilor,
scrie bai nenica program acolo, sa vada tot chioru'! Culmea e ca erau numai persoane fara scuza, nu batrani, nu pusti si daca
erau, nu ziceau nimic, nu tipau, nu dadeau cu jucariile de pamant cum au facut ceilalti.... deci m-am crucit azi, si
cand crezi ca le vezi pe toate... Mare ti-e gradina Doamne, multi prosti si chiori au sarit gardu'.
Anyway... una peste alta, ramasesem 5 persoane in camera de asteptare pentru eliberari (ceilalti plecasera nervosi ca cum, ca ce, ca pula... ptiu, asa... ). Intra o
babuta sprintena si tare binevoitoare (my ass) si ii intreaba pe baietii dinaintea mea : Sunteti pentru eliberari? Raspund: Da.
Cum se deschide usa, hop! asta inauntru, n-a avut nimeni timp sa zica nimic..cica "Ah, intru repede ca trebuie sa mi-l ridic si gata"
BAI FEMEIE!!! STAI LA RAND, NESIMTITO! TOTI TREBUIA SA "NI-L RIDICAM SI GATA"
Am injurat-o toti de acolo, dupa cum merita... si nah, am invatat, cand esti nesimtit, val vartej...
Eh... una peste alta, mi-a venit si mie randu' sa intru. Si cand imi iau buletinu' si ma uit pe el vad doua chestii.
1. Poza in care iesisem GIUGIUC!! (incredibil, nu-mi venea sa cred, eram mandra tare, in sfarsit paru' meu statuse cum trebuie
for once in his lifetime)
2. Numele gresit.. :| la fel ca data trecuta :| Am zis ca mor de draci. Pai stiti ce-au facut? Au dat copy paste, au schimbat
poza si data eliberarii si pac... gata buletinu'. Futu-le capu' lor de incompetenti. Asa... bon, ii zic tipei ca e gresit numele zice
"Ah, imi cer scuze, pai trebuie sa va mai fac o poza si veniti peste o saptamana sa-l luati"

Si bineinteles ca poza a iesit ca un kkt, cu paru in toate directiile... am plecat de acolo plina de spume, m-am impiedicat
dracu si de prag... si na.. ce sa zic? Angajeaza numai babe comuniste care habar n-au ce-i ala PC, aproape ca le aud
ca Dee Dee din Dexter's lab "Wooooo what does this button do". "Dooh dee dee dumb, dee dee dumb" Greseala numelui meu era de typing... au scris in loc de
Alexandra - Aelxandra.

Cand ajung acasa, ma uit pe scrisoarea de la Guvern, ministeru' sanatatii -cur- prajit -aia. Ma uit la nume, Ghita Aelxandra...
Ca dobitocii iau datele cum is pe buletin, nici nu se mai uita la ce e gresit si ce nu. Traiasca Copy-pasteu', baga-mi-as ce n-am
in competenta lor...

Nu ma mai uit la cum am scris postul ca si-asa m-am umplut iar de spume si nervi ca mi-am adus aminte, asa ca daca nu
va convine topica si aranjatu' in pagina hai salut!

1 commentsuri:

Piticu said...

era tare rau numele ala de aelxandra ;)