Ask the Hoff

8/09/2007 12:03:00 PM

Doamne... am ras de m-am prapadit in groapa... frate, lol. Asa... sa imi iau pozitia de serios ca sa va zic despre ce e vorba. Am scotocit azi prin arhivele siteului oficial al emisiunii America's got talent... "deci" chiar m-am indragostit de talentele unora din sezonul asta (Cas Haley pe care vi l-am prezentat luna trecuta si Butterscotch de luna asta). Si printre altele am citit ca Simon Cowell e executive producer, Jerry Springer gazda emisiunii si juriu alcatuit din Sharon Osbourne, Piers Morgan si David Hasselhoff. Eh, astia au facut 2 chestii grozave... ma rog, nush cat de "pe bune" sunt, dar in fine.... Primul este blogul lui Jerry Springer si al doilea "Ask the Hoff" in care David raspunde prin video intrebarilor puse pe site. Nu pot sa pun video'ul pe blog personal, n-au cod html dar puteti sa vizionati aici.... partea cea mai amuzanta mi s-a parut la sfarsit...

Booon.... acum ca ati terminat cu vizionatu' bla bla bla e momentul sa ma ajutati cu ceva. Pana maine seara am nevoie (grava!!!) de o lista cu lucruri pe care le puteti face ca sa nu va plictisiti. Asta nu include gadgetsuri gen iphones (cine pana mea are bani de asa ceva), laptop cu net si alte prostioare scumpe. Actiunile trebuie sa acopere cel putin doua ore, de ex. cititu' sau scrisu'. Am nevoie de cat mai multe idei. Astept sugestii, cheers!

5 commentsuri:

Anonymous said...

Pai cine ti-ar sugera i-phone ,cand nici nu a aparut in Romania?("iPhone is available at over 1,800 AT&T locations across the U.S. Which means there's probably one near you".citatul e de pe site-ul oficial i-phone.Locuiesti in Bucuresti.cam departe de Uncle Sam) E irelevant sa iti indice cineva un laptop cu net din moment ce deja folosesti netul.Si de ce sa mai sugeram noi ceva,cand tu deja ne indici ce sa nu raspundem?ah stai ne indici si ce sa raspundem.deci o actiune sa dureze doua ore aproximativ.Decide-te!Actiuni sau lucruri de care sa nu te plictisesti timp de doua ore?Vezi ca prin definitie lucrurile nu sunt aceleasi cu actiuni.Ms anticipat,cheers!
P.s: ai putea incerca sa rezolvi o problema de mate,te tine ocupata si iti pune motorasele in functiune.

Anonymous said...

iphone e doar 600 de dolari deci am avea bani si de asta daca tot avem fitze de laptoape i think. si cat despre timpul liber... 2 ore.. poti sa incerci un curling pe eurosport sau ceva de genul asta

Lexis said...

@ creioane :Cauti cearta sau mi se pare mie? Cand am zis lucruri ma refeream la actiuni, ce lucruri poti face fara sa includa actiuni? Cand cosi un petec la sac, e actiune... cand aprinzi o lumanare... e actiune. Faci lucruri... it's a fuckin way of saying... nu va indic ce sa raspundeti, am pus doar o anumita conditie. Timpul. Cu toate astea nu te obliga nimeni, draga/dragul mea/meu sa raspunzi cererii mele. Era un lucru simplu, dar se pare ca unii mai... cum or fi, nu inteleg si mai incearca si sa para destepti. CHEERS !!!!!

@ colonelwannabe: fitze de laptop? in caz ca n-ai vazut am exclus fitzele monsher, ma intreb daca voi mai stiti sa cititi...

p.s cred ca daca Becali ar vrea iphone, ar putea sa aiba unu' chiar daca locuieste in Bucuresti(argumentul tau cade). bani sa fie...

Anonymous said...

Creioane colorate are dreptate.De obicei cand spui lucruri te referi la obiecte nu te poti referi la futut de exemplu ca fiind un lucru ci o actiune.Actiunile sunt deciziile noastre din timpul real,reflecta realitatea.singurul lucru comun dintre actiune si lucru e valoarea lor substantivala.

Lexis said...

"Pana maine seara am nevoie (grava!!!) de o lista cu lucruri pe care le puteti face ca sa nu va plictisiti."

in cazul asta, fraza mea exprima clar ca "lucrurile" se refera la actiuni. Lucuri pe care le faci ca sa nu te plictisesti... doar nu ma apuc sa fabric ciocoalata, sa fac la propriu un LUCRU... doh ! si asta e ultimul meu comentariu privind semnificatia acestui cuvant intr-o fraza. daca se continua comentariile pe marginea exprimarii, le voi sterge. CHHHHEEEEERS