Am venit de la munte ! (a treia parte)

8/19/2007 12:28:00 PM

In afara de trasee... ce-am mai facut? Am jucat fotbal de masa (am rupt dracu mingea aia :)), app stie cineva un local in bucuresti unde se joaca?) .




Am jucat sah, am citit carti. Rasfoit codu' rutier. Am dormit, am beut, am mancat, am jucat poker, am scris, am mai jucat un free cell/spider solitaire pe laptop, am ascultat muzica si am frecat telefonu' ala cu poze si inregistrari de l-a luat boala. Sambata sau duminica (nu mai stiu sigur) am incercat din rasputeri sa prind un fulger in poza si n-am reusit. Numai stropi de ploaie as u can see.





Blogul l-am lasat pe mana lu' sor'mea care a reusit mai mult sau mai putin sa posteze ce lasasem, oricum apreciez efortul. Incep scoala de soferi in curand asa ca sa imi tineti pumnii. Din cate am observat nu e asa de greu, numai ca trebuie sa fii foarte atent la intrebari si la articole. Apropo, ce ma enerveaza extrem de mult si ma scoate din sarite... e faptul ca articolele sunt o fraza.. o SINGURA fraza de juma de pagina.
Asa, trecand peste... am revenit in Bucuresti si imi doresc sa nu fi facut acest lucru prostesc. E oribil de cald aici, macar acolo nu era asa irespirabil aerul. M-am bronzat pe maini cu bratari si pe picioare cu ciorapi :)), asta numai din plimbari. N-am facut plaja, urasc sa stau sa ma perpelesc ca un mic la soare. Maine ma duc sa imi iau buletinu' (tineti-mi pumnii sa nu mai fie gresit) si sa imi vad pretenele ca mi-e asa un dooor de eleee... Sandra Sandra... iar pleci la tara, ne lasi singure in bucurestiul asta prafuit si uitat de lume. Las' ca ne luam noi revansa, o iau pe Andreea de brat si mergem sa ne imbatam bueeey ca suntem majore acuma ce fulgii mei ... :P

Mai copii.. cam atat am avut de zis. Va doresc concedii linistite si frumoase alaturi de persoane dragi. Si mai zic o data, MANSON RULEZ !!!!!!!!! I LOVE YOUR MUSIC MARILYN MANSON !!!!

0 commentsuri: