Vruuum vruuum...

8/25/2007 12:42:00 PM


Ieri m-am apucat de scoala de soferi, mama mama... deci la o parte de pe strazi cand sunt la volan. Cu o seara inainte dormisem 5 ore, numai accidente vedeam. Numai oameni loviti, procese, politie.. aualeuuuu... pana la urma, n-a fost asa rau. Adica am cam inteles tot, trebuie doar sa mai repet nenorocitele alea de butoane cu luminile lu' peste de pe maneta din stanga (la Logan) si sa stapanesc pedalele (mai ales acceleratia)... in rest, cu mult exercitiu sunt sanse chiar sa imi placa :)).
A fost misto zilele astea. Am fost binedispusa si pentru ca n-am anuntat si n-am lasat sa se arate, n-a putut nimeni sa ma dea peste cap :))... ma rog.. cu mici exceptii de situatie. La condus eram acolo super concentrata, incruntata... cred ca cei pe langa care am trecut si m-au vazut erau ingrijorati.. pentru propria viata, nu zic de altceva... tare fioroasa. A fi sau a nu fi... optimista in privinta testului pentru permis, asta e intrebarea. Asa.. era sa intru intr-un stalp... ca n-am intors cat trebuie volanul.
Am iesit din masina la sfarsitul orelor de instructaj si eram pe jos sarutand pamantul. Trebuie neaparat sa fac un anunt celor care nu stiu sa conduca si n-au condus in viata lor, eu una m-am simtit ca intr-un joc pe pc. alea cand esti la volanul unei masini.. stiti voi need for speed cacaturile alea ieftine pe care le jucam pe pentium 2 la cursurile de calculatoare in clasa a 2a.
Caldura asta ma omoara... bazai ca o musca lesinata pe aici, si in casa e inca racoare fata de temperatura de afara. De la o vreme incoace dorm foarte prost pentru ca .. deh, angoase, probleme existentiale :)) Cica in seara asta se racoreste... dada, sa nu mai incep iar cu injuraturile pentru meteorologii nostri ca nu vreau sa imi fac pacate.. (desi unu' in plus unu' in minus, acuma ce mai conteaza... )

Am scris o noua poezie aici, in caz ca mai intra lumea...

N-am terminat de citit Harry Potter, mai am vreo 200 de pagini... si nu ma indur frate, desi trebuie sa o termin ca vine scoala... si deh.. nu o sa mai am timp deloc dupa aia.

M-am ofticat de imi venea sa dau cu monitoru' de pamant cand am vazut cine a castigat America's got talent. Adica moama... imi venea sa.. asa.. si sa asa.. puah.. mah cum sa zic, e tare pepusaru' da' era mult mai marfa Buttersctoch sau Cas Haley... :(( Si cat am putut sa ma oftic vineri, adica aseara cand am vazut ca au venit nebunii astia din trupa deko in Bucuresti si i-am pierdut... mda, ce sa mai... Aveam multe idei de zis pe blog.. si de aia si de cealalta.. le-am uitat... deci cam atat. Daca imi aduc aminte pe "drum" ma intorc si va mai povestesc ce-am mai facut, pana atunci Cheeeeers brotha's...

0 commentsuri: