Apropo de monede

7/14/2007 03:55:00 PM


Am dat si io de vis urat live pe arhi tv si mi-am adus aminte *many flashbacks*. In primu' rand da, si mie mi s-a intamplat chestia asta cu "n-am rest, ia de colea un piper" (sa mai fii si alergic) Oricum, sa zicem ca intr-adevar nu au in ziua aia etc. deci nu ma deranjeaza asa tare cum ma enerveaza vanzatoarele de bilete ratb. Mama... deci serios, cand ma duc sa imi iau un bilet si stiu ca n-am aia 10 bani... Gosh...
Scenariul e asa, cobor la morarilor din maxi, zic sa ma urc in tramvai.. Zbang... no bilet no abonament no nada... ce fac? Nu vreau blat, nu vreau tort, hai sa ma scotocesc de marunt. Gasesc 50 de bani. Zic "Hai da-o-n spanac ca n-are ce comenta", ma duc la casa.
"Un bilet va rog"
Raspuns "N-aveti o mie?"
"Nu... (doh)"
Bineinteles cand le vezi cum isi dau ochii peste cap si ofteaza incat sa le auzi ti se face greata. Apoi alt scenariu... Cobor la Obor, capatu' lu' 547 si zic sa merg cu troleu', la fel... n-am 10 bani si ma duc cu 2 lei.
" 1 bilet va rog"
Se uita chioras la banii din mana mea : "N-aveti o mie? Ca n-am sa va dau rest"
Raspunsu' meu : "am 50 de bani daca doriti" (gnihihihihih... puteam sa ii intind din prima moneda da' n-am vrut)
Vanzatoarea iar, vizibil enervata "Dati-mi asa" *rolling eyes*
Sau mai sunt cazuri in care iti zic pur si simplu "N-am sa va dau rest"

Pai bine frate, si eu ce fac daca vine mustata- fripta si imi amenda? Hm? Si sa nu mai zic ca in unele statii nici nu sunt amplasate case de bilete...

Nu pricep, serios, e 1 leu si 10 bani o calatorie ratb, de ce nu aprovizioneaza casele alea cu marunt? Mama gata, m-am enervat... data viitoare ma duc si le platesc in euro.

3 commentsuri:

Andy Robbins said...

Hihii :)

Dar ai vazut cum zic? "N-aveti o mie?"

Au ramas blocate pe vremea lor!... Cred ca lucreaza acolo de cand a fost infiintat RATB-ul, eventual le muta la alte statii prin rotatie, sa nu cumva sa prinda radacini! (crezi ca ies vreodata de acolo? sclavele ratb, acum se razbuna pe bucuresteni.. poate daca ii gonesc pe toti o sa le dea drumul afara)

Lexis said...

Intr-un fel, nu e vina lor ca n-au sa dea rest dar este vina lor pentru comportament.

Anonymous said...

Eu merg de doi ani cu 226 si mi-am luat abonament decat in prima luna de scoala din cls a9a =)) =))
Stii tu... tantii gay :-j
Deci cand merg cu 226 neeeeeeeveeeeeerr nu'mi iau bilet :D