Tananam ! Ochii din oglinda

7/26/2007 12:03:00 PM


Yuhuuuu.... mai stiti pollul de saptamana trecuta? Ei bineeeee... am terminat al doilea blog (www.ochii-din-oglinda.blogspot.com) am stat azi sa-l bibilesc. Bineinteles ca probabil vor mai aparea schimbari pe parcurs, dar sa speram ca in bine. :P Inaugurarea a fost facuta, va astept la comentarii. Rog sa nu il neglijati, vor fi lucruri interesante si acolo. In majoritate e despre poezie, proza etc., dar o sa promovez si exprimarea prin sunete (muzica) si imagini (poze, tablouri, filmulete etc.).

4 commentsuri:

Anonymous said...

Bravos mai fata draga ! Esti deja in blog roll la mine si cu ochisorii astia noi ! ;)

Anonymous said...

Esti interesanta Lexis! Si plina de energie...imi place ca nu te dai batuta sau macar nu lasi impresia asta. Mi-as fi dorit sa fi fost si eu asa la varsta ta. Dar te citesc constant, dupa cum am mai spus, si ma bucur sa vad ca exista oameni care scriu fara sa fie descurajati de ce zic unii si altii. Nu te opri! Aaa, suntem in zodia leului asa ca iti urez de pe-acum "la multi ani!"; e valabila urarea si daca a fost deja aniversarea ta. Un gand frumos pentru tine. Gala

Lexis said...

Multumesc mult Gala, e greu sa nu te dai batut dupa cum unele specimene se poarta cu tine in zilele de azi. Da' invatam sa calcam si pe cadavre. Desi noi leii, avem punctele noastre slabe si momentele noastre in care ne intrebam "azi ce sunt?"... ah, sau asta eram doar eu? :)) La multi ani si tie, ziua mea n-a fost inca asa ca mersi :P Cheers

Anonymous said...

Multumesc mult pentru urare, Lexis. Intuitiv a picat bine. Nu-mi amintesc sa fi spus cand e ziua mea, dar ca o precizare mica, mica m-am aniversat pe 24 iulie. Si da, si eu sunt tot leu, desi uneori la cat dau inapoi am impresia ca sunt rac. Gala